اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان‌رضوی خواستار شد

سرمایه‌گذاری سازمان هم‌یاری شهرداری‌های خراسان‌رضوی در پروژه‌های مولد

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان‌رضوی بر سرمایه‌گذاری سازمان هم‌یاری شهرداری‌های خراسان‌رضوی در پروژه‌های کلان و مولد استان تاکید کرد.

سرمایه‌گذاری سازمان هم‌یاری شهرداری‌های خراسان‌رضوی در پروژه‌های مولد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌رضوی محمود صلاحی در جلسه شورای سازمان هم‌یاری شهرداری‌های خراسان‌رضوی، اظهار کرد: فعالیت‌های سازمان هم‌یاری به دلیل عدم استفاده از بودجه دولتی به مثابه سرمایه‌گذاری و مشارکت بخش خصوصی است.

استاندار خراسان‌رضوی شهرداری‌ها را سهام‌داران اصلی این سازمان دانست و گفت: سرمایه‌گذاری‌های سازمان باید در حوزه‌های مرتبط با فعالیت شهرداری‌ها باشد.

وی ادامه داد: سرمایه‌گذاری در پروژه‌های توسعه عمرانی، گردشگری، کشتارگاه‌های برون مرزی و بازارچه‌های مرزی باید در اولویت فعالیت‌های سازمان قرار گیرد.

رئیس شورای سازمان هم‌یاری شهرداری‌های خراسان‌رضوی فلسفه تشکیل این سازمان را ارتقای کیفیت، کاهش زمان و هزینه خدمات ارائه شده به شهرداری‌های استان در مقایسه با دستگاه‌های دولتی عنوان و اضافه کرد: ایجاد رقابتی سالم و تسریع در تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌های محول شده را از مهم‌ترین اهداف شکل‌گیری این سازمان می‌دانیم.

استاندار خراسان‌رضوی از مدیریت صحیح شهری به عنوان نوعی هنر یاد کرد و کسب آن را برای شهرداران ضروری دانست.

وی افزود: شهرداران برای اداره شهرها باید برنامه‌ای مدون، جامع و قابل اجرا منطبق بر بافت اجتماعی و ظرفیت‌های موجود تهیه و اجرا کند.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول