اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های کردستان خبر داد

وصول مطالبات سازمان همیاری شهرداری‌های کردستان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های کردستان از پیگیری و وصول مطالبات این سازمان بنا به دستور استاندار کردستان خبر داد.

وصول مطالبات سازمان همیاری شهرداری‌های کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس در سنندج، فردین زمانی در جلسه‌ای که به منظور اجرای این مهم در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: اواخر مردادماه جاری آخرین گزارش مطالبات پرداخت نشده، پروژه‌های عمرانی سازمان به معاونت امور عمرانی استانداری ارسال شده است.

وی خاطرنشان کرد: استاندار کردستان نیز متعاقباً ارسال این گزارش دستور هماهنگی و پیگیری موضوع مطالبات سازمان را خطاب به معاونت برنامه‌ریزی صادر نمودند.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های کردستان با بیان اینکه  بیش از 90 درصد مطالبات یاد شده مربوط به اداره‌کل راه و شهرسازی استان کردستان است، تصریح کرد: مطالبات سازمان بابت پروژه‌های عمرانی بالغ بر 15 میلیارد ریال است که سه برابر بدهی‌های موجود است.

زمانی اظهار امیدواری کرد با پرداخت سریع این مطالبات، دست مسئولان سازمان برای پرداخت بدهی‌ها، هزینه‌های جاری و سرمایه‌گذاری در پروژه‌های در دست اقدام باز شود.

وی تصریح کرد: سازمان همیاری شهرداری‌های کردستان با دارا بودن 200 نفر پرسنل و 100 دستگاه ماشین‌آلات راه‌سازی یکی از ظرفیت‌های خوب استان در بخش عمران و اقتصاد است و حمایت مسئولان از آن کمک شایانی به توسعه کردستان خواهد کرد.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های کردستان در پایان با بیان اینکه سازمان همیاری به غیر از مبلغ فوق، طبق اسناد حسابداری دارای 25 میلیارد ریال مطالبات پرداخت نشده، دیگر نیز دارد، افزود: این مطالبات مربوط به سال‌های گذشته بوده که با دستور استاندار کردستان و معاونت امور عمرانی وی در حال پیگیری از طریق مراجع و مبادی قانونی است.

انتهای پیام/ح20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول