اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با وجود هجمه رسانه‌های معاند صورت گرفت

حضور دانش‌آموزان قزوینی در سرزمین‌های نور

خبرگزاری فارس: با وجود هجمه رسانه‌های معاند و ضد انقلاب برای زیر سئوال بردن ارزش‌های انقلاب، دانش‌آموزان قزوینی بیش از پیش و با شور و نشاط خاصی راهی سرزمین‌های نور شدند.

حضور دانش‌آموزان قزوینی در سرزمین‌های نور

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین امروز آخرین گروه از دانش‌آموزان دختر سال دوم دبیرستان قزوین با شکوه فراوان و بدرقه خانواده‌هایشان عازم سرزمین‌های نور شدند.

وارد محوطه ناحیه امام حسن مجتبی (ع) که می‌شوی، بوی خوش اسپند و عطر گلاب فضا را پر کرده است.

پدران و مادران دانش‌آموزان با شور و شعف خاصی برای بدرقه فرزندان خود در این محل حضور داشتند.

مادر یکی از دانش‌‌آموزان به خبرنگار فارس گفت: حضور نوجوانان در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اتفاق مبارکی است که آثار آن در زندگی و آینده نسل جوان مشهود است.

فاطمه رشوند یکی از دانش‌آموزان اعزامی به اردوهای راهیان نور نیز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین بیان کرد: بارها اردوهای راهیان نور را از تلویزیون دنبال کرده‌ام و دانش‌آموزان سال سوم نیز از حضور در این مناطق اتفاقات زیبا و معنوی را بیان کرده‌اند که این مسائل سبب شد تا برای حضور در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس بی‌تاب و خوشحال باشم.

عباس کاظمی فرمانده ناحیه امام حسن مجتبی (ع) نیز در حاشیه این اعزام عنوان کرد: حضور دانش‌آموزان در اردوهای راهیان نور هرساله رونق بیشتری گرفته و نوجوانان و جوانان مشتاق بسیاری خواهان حضور در این اردوها هستند.

وی به نقش مؤثر اردوهای راهیان نور در ترویج و گسترش فرهنگ شهادت و انقلاب اشاره و تأکید کرد: دشمنان به خوبی اثرگذاری اردوهای راهیان نور را درک کرده‌اند و به همین علت نیز هجمه خود را به سوی راهیان نور سوق داده‌اند، ولی مردم شهیدپرور ایران اسلامی که جوان‌های خود را تقدیم این انقلاب کرده‌اند بر حفظ ارزش‌های این مهم نیز پافشاری کرده و همت می‌کنند.

اتوبوس‌های راهیان نور یکی پس از دیگری ناحیه امام حسن مجتبی (ع) را ترک می‌کنند، مانند اتوبوس‌های رزمندگان اسلام در دوران دفع مقدس، ولی با این تفاوت که آن روزها جوانان برای حضور در جبهه اعزام می‌شدند، امام امروز نوجوانان و جوانان ایران اسلامی برای تقویت خود و بهره‌مندی از نور شهدا برای مقابله با جنگ نرم دشمن آماده می‌شوند تا پس از بازگشت از این مناطق، عطر شهدا را نیز با خود به شهرها آورده و به دشمنان این انقلاب یک بار دیگر بگویند که هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول