اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش دشتی:

اردوهای راهیان نور رفع تکلیف آموزشی نیست

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتی گفت: اردوهای راهیان نور برای رفع تکلیف آموزشی و فقط گذراندن دوره عملی درس آمادگی دفاعی نیست.

اردوهای راهیان نور رفع تکلیف آموزشی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی عبدالمهدی نصیری پیش از ظهر امروز در نشست توجیهی اعزام کاروان دانش‎آموزی به مناطق جنوب کشور اظهار داشت: اعزام دانش‎آموزان بسیجی به مناطق عملیاتی نه تنها حضور در دوره عملی بلکه رونق دادن و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتی اضافه کرد: اردوهای راهیان نور در واقع لبیک به ندای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب بوده و آموزش و پرورش به این ندا لبیک گفته است.

نصیری ادامه داد: آموزش و پرورش با تمام وجود در اختیار ستاد راهیان نور خواهد بود و در این راستا امکانات لازم را فراهم کرده‎ایم.

فرمانده سپاه دشتی نیز در این نشست گفت: 650 دانش‏آموز خواهر بسیجی در هفته جاری از بخش مرکزی، کاکی و شنبه شهرستان دشتی در قالب 10 دستگاه اتوبوس به مناطق جنوب اعزام می‏شوند.

مراد کاظمی بیان کرد: خواهران بسیجی در این اردوها از نزدیک با رشادت‎ها، دلیرمردی‎ها، شجاعت‎ها و از خود گذشتگی‎های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس آشنا می‎شوند.

فرمانده سپاه دشتی هدف از اعزام دانش‎آموزان به مناطق جنوب را علاوه بر گذراندن دوره عملی درسی آمادگی دفاعی آشنایی هر چه بیشتر با فرهنگ شهادت و ایثار عنوان کرد.

وی یادآور شد: این دانش‎آموزان از مناطق عملیاتی شلمچه، هویزه، دهلاویه و اروندکنار بازدید خواهند کرد.

فرمانده حوزه المهدی بسیج دانش‎آموزی سپاه دشتی نیز گفت: دانش‎آموزانی که در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‏شوند، در رزمایش آمادگی دفاعی حضور خواهند یافت.

جلیل زربین ادامه داد: در این اردوها بیش از 650 بسته فرهنگی بین دانش‎آموزان خواهر بسیجی توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول