اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلماس:

استقبال جوانان از راهیان نور بیانگر زنده بودن فرهنگ ایثار است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلماس گفت: جوانان از آئین راهیان نور استقبال خوبی به عمل می‌آورند که این مسئله نشان‌دهنده زنده بودن روحیه ایثار و شهادت در جامعه است.

استقبال جوانان از راهیان نور بیانگر زنده بودن فرهنگ ایثار است

به گزارش خبرگزاری فارس از سلماس حجت الاسلام خیرالله شریفی صبح امروز در مراسم بدرقه جمعی از دانش‌آموزن دختر سلماس به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یکی از نیازهای ضروری جامعه اسلامی محسوب می‌شود و سبب توانمندسازی جامعه در برابر مستکبران و دشمنان می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلماس خاطرنشان کرد: یکی از ماموریت‌های مهم بسیج اعزام کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی است و این مهم در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مؤثر است تا جوانان کنونی ایران‌زمین مانند دهه نخست انقلاب از هر جهت در آمادگی کامل به سر ببرند.

شریفی بیان داشت: با اجرای طرح کاروان‌های راهیان نور نسل جوان امروز با پیشینه پر افتخار خود آشنا شده و به این پیشینه خود می‌بالد و برای ادامه راه شهدای گلگون‌کفن و آزادگان بیشتر از گذشته تلاش می‌کنند به همین دلیل راهیان‌نور باید هر سال نسبت به سال‌های قبل با شکوه بیشتری برپا شود.

این مسئول با اظهار به اینکه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی برای ضربه زدن به کشورمان کمر همت بسته‌اند، ادامه داد: امروز بیش از هر زمان دیگر دشمن با هجمه‌های سنگین خود فرهنگ اصیل اسلامی و دینی ما را نشانه رفته است و تنها ابزار گذر سلامت از این میدان، مجهز شدن به مبانی ارزشی و بصیرتی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلماس اضافه کرد: اردوهای معنوی راهیان نور، بازدید از قبور مطهر شهدای دفاع مقدس و شهیدان گمنام، غبار غفلت را از دل‌ها می‌زداید و فرهنگ ناب ایثار و ازخودگذشتگی را در جامعه منتشر می‌کند.

شریفی بصیرت‌افزایی، ولایت‌مداری، دشمن‌شناسی و آمادگی برای دفاع از نظام و انقلاب اسلامی را از عمده وظایفی بیان کرد که امروز مردم مؤمن، متدین، متعهد و انقلابی ایران اسلامی باید به آن توجه داشته باشند.

انتهای پیام/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول