اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش سلماس:

سفرهای راهیان نور دانش‌آموزان را با ایثارگران مألوف می‌کند

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش سلماس گفت: حضور در مناطق جنگی موجب آشنایی نوجوانان و جوانان دانش‌آموز با فرهنگ غنی ایثار و شهادت می‌شود و در مألوف شدن آنها با ایثارگران تاثیر زیادی دارد.

سفرهای راهیان نور دانش‌آموزان را با ایثارگران مألوف می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از سلماس سید الله‌وردی قریشی صبح امروز در مراسم بدرقه جمعی از دانش‌آموزان دختر سلماس به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: برگزاری اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی در انتقال ارزش‌ها و آرمان‌های دوران دفاع مقدس به نسل جوان تاثیرگذار است.

مدیر آموزش و پرورش سلماس تغییر روحیه را از برکات این سفر معنوی عنوان کرد و گفت: دانش‌آموزان با حضور در مناطق جنگی با فداکاری‌ها و از جان گذشتگی رزمندگان اسلام بیشتر آشنا می‌شوند و از نزدیک در جریان روند شکل‌گیری دفاع مقدس قرار گرفته و به این ترتیب برای ادامه دادن راه آنها راغب می‌شوند.

قریشی کاروان راهیان نور را فرصتی برای تبیین زوایای پیدا و پنهان دوران دفاع مقدس و کلاس درس برای دانش‌آموزان دانست و خاطرنشان کرد: اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان برای شرکت در این قبیل اردوهای معنوی و فرهنگی نیاز جدی دارند.

وی گفت: امروز دشمن جنگ نرم را هدف قرار داده و به هر وسیله و ترفند شیطنت‌آمیزی متوسل شده تا جمهوری اسلامی ایران را وادار به تسلیم و تهدید کند اما آن‌ها به خوبی می‌دانند که این کشور با تکیه بر فرهنگ ولایت و شهادت هرگز تسلیم زیاده‌خواهی آنها نمی‌شود.

جواد منوچهر قره‌قشلاقی مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه سلماس گفت: کاروان‌های راهیان نور دانش‌آموزی سلماس در سال تحصیلی 91-92 در چهار مرحله به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند که راویان نیز با آنها برای تبیین مسائل همراهی می‌کنند.

مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه سلماس افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده امسال بیش از 2 هزار و 500 نفر از دانش‌آموزان سلماس به مناطق عملیاتی فاو، طلائیه، شلمچه، والفجر هشت و کربلای پنج اعزام می‌شوند.

منوچهر ادامه داد: 500 نفر از دانش‌آموزان دختر دوم متوسطه شهرستان سلماس در قالب نخستین کاروان راهیان نور اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول