اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان خبر داد

فعالیت بیش از یک هزار مبلغ دینی در استان زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: بیش از یک هزار مبلغ دینی در استان زنجان فعالیت دارند.

فعالیت بیش از یک هزار مبلغ دینی در استان زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام علی دشتکی ظهر امروز در جلسه شورای تبلیغ استان زنجان با محوریت رسالت روحانیون در تبیین غدیر اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برخاسته از اعتقادات و باورهای مردم است.

وی با اشاره به اینکه خاستگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر اساس اعتقادات مردم، مساجد و مراکز دینی و مذهبی بوده است، خاطر نشان کرد: در مجموع نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یک نظام کاملا فرهنگی است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه آوازه و شهرت کشور و ملت ایران در سطح جهان به برکت اسلام، انقلاب اسلامی و ولایت فقیه است، اضافه کرد: باید به این اصول که سبب دوام و بقای نظام می‌شود، پافشاری و تاکید کرد.

وی با اشاره به اینکه ماهیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ماهیت فرهنگی و دینی است، تصریح کرد: خطبا، علما، مبلغان و حوزه علمیه در این زمینه جایگاه ویژه‌ای دارند.

حجت‌الاسلام دشتکی با بیان اینکه مدیرت در جامعه در مرحله نخست باید توسط علما و روحانیون صورت گیرد، ادامه داد: علما و مبلغان نخستین مخاطب پیام‌ها و منویات مقام معظم رهبری محسوب می‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه قشر تاثیرگذار روحانیت با همه توان خود برای اسلام، انقلاب اسلامی و ولایت فقیه تلاش می‌کنند، یادآور شد: یک شبکه عظیم تبلیغی در استان زنجان وجود دارد که با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته باید از این فرصت و ظرفیت بهترین و بیشترین بهره را گرفت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر 800 مبلغ و 250 مبلغه در استان زنجان فعالیت دارند، خاطر نشان کرد: یک هزار طلبه نیز در استان مشغول به تحصیل هستند.

وی با تاکید بر اینکه باید از ظرفیت طلبه‌ها و علما به منظور رسیدن به اهداف اساسی و دینی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران استفاده کرد،‌ اضافه کرد: آنگونه که باید از این ظرفیت‌ها در حد مطلوبی استفاده نشده است.

حجت‌الاسلام دشتکی سازماندهی و برنامه‌ریزی برای استفاده بهینه از ظرفیت بزرگ شبکه تبلیغی استان زنجان را از مهم‌ترین برنامه‌های اداره کل تبلیغات اسلامی استان برشمرد و تصریح کرد: این شبکه عظیم تبلیغی برای پیشبرد اهداف اساسی و سعادت معنوی و مادی مردم مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه حضور علما در برنامه‌ریزی‌های اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان از اهمیت زیادی برخوردار است، ادامه داد: در مناسبت‌های مهم ملی و مذهبی از وجود مبلغان و علما استفاده می‌شود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول