اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه ولایت صورت می‌گیرد

اعزام 300 مبلغ به نقاط مختلف کشور

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی حوزه از اعزام 300 نفر از مبلغان همزمان با ایام دهه ولایت خبر داد.

اعزام 300 مبلغ به نقاط مختلف کشور

حجت‌الاسلام غلام‌عباس موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به آیه «الیوم اکملت لکم دینکم و اتممت علیکم نعمتی» اظهار کرد: عید غدیر از بزرگ‌ترین اعیاد مسلمین است و عید اکمال دین و اتمام نعمت محسوب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: لازم است در این عید نعمت ولایت و امامت پاس داشته شود زیرا عیدی است که در حقیقت فرهنگ نبوی را به فرهنگ علوی متصل می‌کند.

مدیرکل امور مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با اشاره به رسالت دفتر تبلیغات اسلامی حوزه گفت: دفتر تبلیغات اسلامی با عنایت به رسالت فرهنگی و تبلیغی برای تبلیغ دین اسلام و تبیین معارف اسلامی در این ایام اقدام به اعزام مبلغ به اقصی نقاط کشور می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: مبلغان از پنجم آبان می‌توانند با مراجعه به سامانه سمتا نسبت به ثبت‌نام و انتخاب محل تبلیغ اقدام کرده و حکم تبلیغی را دریافت کنند.

موسوی یادآور شد: مبلغان از دهم تا 13 آبان به مدت چهار روز در مناطق تبلیغی حضور پیدا می‌کنند و به اقداماتی مانند برپایی نماز جماعت، دعا و برگزاری جشن به مناسبت این عید بزرگ می‌پردازند.

وی عنوان داشت: دیدار با علما، سادات و خانواده‌های شهدا، تشریح مباحث امامت و ولایت و مبحث ولایت فقیه از دیگر برنامه‌های مبلغان در ایام دهه ولایت است.

مدیرکل امور مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم تبیین احکام و معارف اسلامی با توجه به سیره پیامبر اکرم(ص) و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) ارتباط با نسل جدید و حضور در مدارس و تشکیل حلقه‌های معرفت و تبلیغ چهره به چهره را از دیگر وظایف مبلغان در دهه ولایت ذکر کرد.

وی یادآور شد: مبلغان با حضور در جشن‌های عید غدیر بر غنای این مراسم‌ها می‌افزایند و با توجه به منابع روایی و آیات الهی مباحث ولایت فقیه، ولایت انبیا، ولایت‌الله، حکومت صالحان و حکومت مهدوی را مطرح می‌کنند.

موسوی از اعزام 300 نفر از مبلغان در ایام دهه ولایت خبر داد و افزود: محدودیتی در اعزام مبلغ به اقصی نقاط کشور در ایام دهه ولایت وجود ندارد و مبلغان می‌توانند برای اعزام در این ایام آمادگی خود را اعلام کنند.

انتهای پیام/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول