اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی قروه خبر داد

برگزاری کارگاه آموزشی مبلغین و مبلغات در قروه

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه از برگزاری کارگاه آموزشی مبلغین و مبلغات در شهرستان قروه خبر داد.

برگزاری کارگاه آموزشی مبلغین و مبلغات در قروه

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، اساتید حوزه و دانشگاه قم و از اساتید بین‌المللی ظهر امروز در این دوره آموزشی به اهمیت تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی در جامعه اشاره و اظهار کرد: امر تبلیغ رسالت عظیمی است که کار ائمه و پیامبران الهی است.

حجت‌الاسلام حامد محقق‌زاده با اشاره به ضرورت آمادگی مبلغ در برنامه‌ها و سخنرانی‌ها و انتقال مطالب ارزنده، افزود: توان مبلغ در برقراری ارتباط با مخاطب و انتقال مطالب تاثیر بسزایی در شنوندگان خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: اهمیت تبلیغ و رسالت مبلغین دینی زمانی جلوه‌گری خواهد کرد که توجه داشته باشیم به این موضوع که در دنیا، اسلام به عنوان یک مکتب مطابق فطرت بشر و تامین‌کننده سعادت انسان در دنیای مادی و سرای آخرت عالی‌ترین دستورالعمل را داراست و توانسته در عالم حماسه جاوید و ماندگار انسان‌سازی را ایجاد کند.

این استاد دانشگاه بیان کرد: داشتن اخلاق حسنه و رفتار خوب در برخورد با مردم، تواضع و فروتنی در مقابل اقشار مختلف و ثبات کاری در امور فرهنگی و پرهیز از ناتمام گذاشتن برنامه‌ها به‌ویژه احکام و رسالت دینی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک مبلغ خوب و موفق است.

حجت‌الاسلام محقق‌زاده یادآور شد: اولویت اصلی روحانیون مستقر و هجرت پیگیری فعالیت‌های مرتبط با وظایف آنان در حوزه مسائل دینی و مذهبی به‌ویژه توجه ویژه به بحث برگزاری آموزه‌های احکام، قرآن و مهارت‌های زندگی است.

در پایان این کارگاه آموزشی که به همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه برگزار شد، مباحث مختلف دینی و تبلیغی تبادل نظر شده و هر یک از مبلغین و مبلغات نظرات خود را بیان کردند.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول