اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی سعدآباد:

30 مبلغ به مدارس منطقه سعدآباد اعزام می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی سعدآباد از اعزام 30 مبلغ به مدارس منطقه سعدآباد خبر داد و گفت: مدارس مهم‌ترین محل تبلیغ و جمعیت دانش‌آموزی هدف مستقیم تبلیغ هستند.

30 مبلغ به مدارس منطقه سعدآباد اعزام می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از سعدآباد حجت‌الاسلام عبدالکریم جمالی صبح امروز در نشست فعالان دینی و مذهبی سعدآباد اظهار داشت: به منظور ترویج معارف اسلامی و پاسخگویی به نیازهای دینی دانش‏‌آموزان با هماهنگی آموزش و پرورش، طلاب و روحانیون بخش سعدآباد برای برگزاری نماز جماعت و سخنرانی پیرامون مسائل اخلاقی دینی و شرعی به مدارس اعزام می‌‌شوند.

رئیس تبلیغات اسلامی سعدآباد خاطر نشان کرد: با برنامه‌ریزی به عمل آمده و هماهنگی‌های صورت گرفته بیش از 30 مبلغ در سطح مدارس فعالیت تبلیغی دارند.

وی اضافه کرد: مدارس مهم‌ترین محل تبلیغ و جمعیت دانش‌آموزی هدف مستقیم تبلیغ هستند و باید نهایت دقت و حساسیت را در این راستا داشته باشیم.

این مسئول از اجرای طرح ملی حفظ قرآن در سعدآباد خبر داد و اذعان داشت: طرح ملی حفظ جزء 30 قرآن کریم با شرکت 115 نفر در قالب 6 کلاس خانه قرآن شهری و روستایی به همت تبلیغات اسلامی سعدآباد در ماه مبارک رمضان به اجرا درآمد.

رئیس تبلیغات اسلامی سعدآباد افزود: از این کلاس‌ها مرتباً به منظور کیفیت‌بخشی آن بازدید می‌شود و مربیان نیز در سه جلسه توجیه شدند.

جمالی برگزاری طرح‌های قرآنی در شش ماهه اول امسال را خوب ارزیابی کرد و از افزایش فعالیت‌ها و برنامه‌های قرآنی در شش دوم سال خبر داد.

وی از مربیان و فعالان قرآنی خواست نسبت به اجرای طرح‌های قرآنی با این اداره تعامل بیشتر داشته باشند و نسبت به برنامه‌های قرآنی پیش‌رو آگاهی بیشتر کسب کنند.

رئیس نمایندگی تبلیغات اسلامی سعدآباد گفت: با همکاری این اداره و با اهتمام مؤثر مؤسسات و خانه‌های قرآن شهری و روستایی این بخش شاهد روند رو به رشد طرح‌ها و برنامه‌های امور قرآنی در منطقه هستیم.

جمالی یادآور شد: برگزاری کلاس‌های مختلف قرآنی و استقبال علاقمندان به آیات الهی در روستاهای مختلف بخش، اجرای طرح قرآنی 1446 در خانه قرآن روستایی و مؤسسه قرآنی تحت پوشش تبلیغات اسلامی سعدآباد و برگزاری کلاس‌های مقدماتی روخوانی و آموزش ترجمه و مفاهیم قرآن کریم در سطح شهر و روستا از برنامه‌های این اداره در سال جاری است.

وی استقبال حافظان قرآن از مسابقه تفسیر نورالهدی 5، حفظ جزء 30 قرآن کریم و برپایی محافل انس با قرآن، تفسیر موضوعی قرآن و ختم قرآن در 50 نشست خانگی کلام وحی را از مهم‌ترین فعالیت‌های این اداره در سال جاری عنوان کرد.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول