اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول اعزام مبلّغ تبلیغات اسلامی سمنان خبر داد

اعزام 134 مبلّغ به استان سمنان به مناسبت شهادت امام باقر(ع)

خبرگزاری فارس: مسئول اعزام مبلّغ اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان از اعزام 134 مبلّغ به مناطق مختلف این استان به مناسبت شهادت امام محمدباقر(ع) خبر داد.

اعزام 134 مبلّغ به استان سمنان به مناسبت شهادت امام باقر(ع)

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی استان سمنان، حجت‏الاسلام محمدعلی سلمانی‏نژاد با اشاره به اعزام 134 مبلّغ به مناطق مختلف استان سمنان گفت: اعزام این تعداد مبلّغ به منظور برگزاری هرچه بهتر مراسم شهادت امام محمدباقر(ع) و پوشش تبلیغی مناسب مناطق مختلف این استان صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: تبیین زندگی امام محمدباقر(ع)، بیان مشکلات مسیر زندگی و تبلیغ، تشریح توطئه‏های دشمن و بیان معارف زندگی آن حضرت از جمله مواردی است که مبلّغان در این جلسات به آن می‏پردازند.

مسئول اعزام مبلّغ اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان تصریح کرد: شاگردان امام محمدباقر(ع) واسطه توزیع علم و بصیرت میان شیفتگان و تشنگان مکتب اهل بیت(ع) بودند و وجود و حضور آنها سبب انتقال سینه به سینه سیره ائمه اطهار(ع) میان نسل‏ها شده است.

سلمانی‏نژاد تاکید کرد: امام باقر(ع) با توسعه شبکه علمی، میراث وحی را نشر دادند و ملجأ و پناهگاهی برای شیعیان ایجاد کردند و مقدمه فعالیت‏های علمی امامان بعد از خود شدند.

انتهای پیام/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول