اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه الیگودرز:

انتقال فرهنگ ایثار و شهادت تنها با کاروان‌های راهیان نور امکان‌پذیر است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه الیگودرز گفت: انتقال فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان تنها با کاروان‌های راهیان نور امکان‌پذیر است.

انتقال فرهنگ ایثار و شهادت تنها با کاروان‌های راهیان نور امکان‌پذیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از الیگودرز، اسماعیل هداوند پیش از ظهر امروز در مراسم اعزام کاروان راهیان نور شهرستان الیگودرز به مناطق عملیاتی جنوب گفت: کاروان راهیان نور شهرستان الیگودرز متشکل از 400 نفر از دانش‌آموزان دختر در مقطع دوم متوسطه هستند که به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شدند.

فرمانده سپاه ناحیه الیگودرز گفت: تا پایان هفته جاری 400 نفر دیگر از دانش‌آموزان شهرستان الیگودرز در قالب راهیان نور به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام می‌شوند.

هداوند افزود: یکی از اصلی‌ترین اهداف این اردوها انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و برقراری ارتباط فرهنگی بین جوانان دوران جنگ و جوانان امروز است.

وی تصریح کرد: دانش‌آموزان، جوانان و نوجوانان امروز باید از طریق کارهای فرهنگی از جمله حضور در کاروان راهیان نور شناخت خود را از مناطق عملیاتی و ایثار و شهادت‌طلبی رزمندگان اسلام افزایش دهند.

فرمانده سپاه ناحیه الیگودرز گفت: به همت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان الیگودرز با هماهنگی اداره‌ آموزش و پرورش شهرستان الیگودرز دانش‌آموزان سال‌های دوم دبیرستان به منظور آشنایی با مناطق جنگی منطقه‌ جنوب در قالب کاروان راهیان نور به منطقه‌ اعزام شدند.

این دانش‌آموزان در دو مرحله جهت بازدید و یادآوری رشادت‌های دلیرمردان غیور ایران به مناطق جنگی اعزام شده و گفتنی است، این اعزام‌ها مورد استقبال خانواده‌ها و همچنین دانش‌آموزان قرار گرفت.

انتهای پیام/ل۳۰

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول