اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر شهری استانداری خراسان‌رضوی تاکید کرد

توجه شهرداران به رعایت اصول معماری اسلامی ایرانی در بناها

خبرگزاری فارس: مدیر کل دفتر شهری و امور شوراهای استانداری خراسان‌رضوی گفت: با وجود سبک های اصیل ایرانی اسلامی در معماری، استفاده از نمادهای غیرایرانی و غیربومی در ساخت و سازها توجیهی ندارد.

توجه شهرداران به رعایت اصول معماری اسلامی ایرانی در بناها

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌رضوی، سید مجتبی علوی مقدم در جلسه شورای اداری شهرستان مه‌ولات اظهار کرد: توجه به مبلمان شهری، زیبا سازی معابر عمومی، نظافت شهری و رعایت اصول و ضوابط ساخت و سازها از مواردی است که باید مورد توجه شهرداران قرار گیرد.

وی ادامه داد: از شهرداران انتظار می‌رود تا امکانات لازم برای تسهیل در تردد جانبازان و معلولان در معابر شهری را فراهم آورند و رعایت عدالت و انصاف در برخورد با مردم به عنوان صاحبان اصلی انقلاب را مد نظر قرار داشته باشند.

وی از شهرداران خواست تا با توسعه فضاهای سبز و اقداماتی از قبیل برپایی جشنواره‌ها و جُنگ‌های مرتبط با آداب دینی و اسلامی نسبت به افزایش نشاط اجتماعی تلاش کنند.

علی حاجی عرب، فرماندار مه‌ولات، نیز در این جلسه خواستار توجه بیشتر روسای ادارات به نیازهای عمومی مردم و ارتقای خدمت رسانی به آنان شد.

وی افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مدیران دستگاه‌های اجرایی در مساجد سطح شهرستان حاضر و به تشریح عملکرد اداره متبوع خود خواهند پرداخت.

رئیس شورای اداری مه‌ولات خاطر نشان کرد: آشنا شدن با مشکلات مردم، برنامه‌ریزی‌هایی منطبق بر واقعیات از سوی مسئولان و ارتقای میزان رضایتمندی عمومی از ثمرات حضور مدیران در جمع مردم است.

انتهای پیام/صا30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول