اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دومین هفته لیگ برتر والیبال

کاله مازندران میزبان شهرداری ارومیه است/ محل بازی مشخص نیست

خبرگزاری فارس: در هفته دوم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور کاله مازندران در دومین گام میزبان شهرداری ارومیه است، ولی همچنان محل برگزاری این دیدار در آمل و یا شهری دیگر مشخص نیست.

کاله مازندران میزبان شهرداری ارومیه است/ محل بازی مشخص نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، هفته دوم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور عصر فردا چهارشنبه با برگزاری شش دیدار در استان‌های مختلف کشور برگزار می‌شود که در آن تنها نماینده استان مازندران در خانه میزبان شهرداری ارومیه است.

کاله مازندران که مدافع عنوان قهرمانی فصل گذشته است به دلیل برخی مسایل در نامه‌ای به فدراسیون والیبال خواستار برگزاری این دیدار در پایتخت کشور شد که می‌توان متن این نامه را در قالب اطلاعیه‌ای در سایت رسمی باشگاه کاله مازندران مشاهده کرد.

با این وجود تاکنون محل برگزاری این دیدار در آمل و یا شهری دیگر مشخص نیست، ولی فدراسیون والیبال کشورمان در معرفی اسامی ناظران و داوران هفته دوم لیگ برتر محل برگزاری این دیدار را در آمل اعلام کرد.

این هفته از رقابت‌های لیگ برتر هفته‌ای حساس برای شاگردان بهروز عطایی محسوب می‌شود زیرا کاله باید مقابل تیمی صف‌آرایی کند که سه بازیکن ملی‌پوش و نامی فصل گذشته این تیم امسال به خدمت شهرداری درآمده‌اند.

در ترکیب شهرداری تبریز که مربیگری آن را ساشا استفانوویچ و داراگان جورخویچ برعهده دارند اسامی بازیکنانی نظیر علیرضا نادی، میرسعید معروف، وحید سید عباسی، سعید مصطفی وند، احسن‌الله شیرکوند، محمد محمدکاظم و فرهاد پیروت‌پور به چشم می‌آید.

کاله مازندران در نخستین هفته از لیگ برتر در خانه والیبال توانست با نتیجه سه بر صفر نوین کشاورز تهران را از پیش رو بردارد، ولی در مقابل شهرداری ارومیه با همین نتیجه مغلوب موسسه مالی و اعتباری میزان خراسان رضوی شد.

برای این دیدار حساس از سوی فدراسیون والیبال محمود کشفی یکی از پیشکسوتان والیبال به عنوان ناظر فدراسیون انتخاب شده و محمد شاهمیری و محمد ابراهیم‌زاده کار قضاوت را برعهده دارند.

مشخص نبودن برگزاری این دیدار در آمل و یا تهران در نخستین هفته میزبانی نماینده مازندران در لیگ برتر می‌تواند شوک سنگینی برای مردم ورزش‌دوست و والیبال‌دوست آمل باشد که ماه‌ها برای برگزاری لیگ برتر انتظار کشیدند تا تیم محبوب‌شان در دیدارهای خانگی خوش بدرخشد.

به گزارش فارس، رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشورمان امسال با حضور 12 تیم و حدود 170 بازیکن دنبال می‌شود.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول