اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل تیم فوتبال شهرداری یاسوج:

همدلی لازم برای موفقیت تیم شهرداری یاسوج مشاهده نمی‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل تیم فوتبال شهرداری یاسوج گفت: مشاهده می‌کنیم که در شهر و دیار خودمان همدلی لازم برای موفقیت تیم شهرداری یاسوج وجود ندارد.

همدلی لازم برای موفقیت تیم شهرداری یاسوج مشاهده نمی‌شود

قباد نگین‌تاجی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: تیم فوتبال شهرداری یاسوج آبروی شهر یاسوج و استان ما در سطح اول فوتبال کشور است که همه باید این تیم را حمایت کنیم چرا که تیم متعلق به مردم است و ملک شخصی کسی نیست.

مدیرعامل تیم فوتبال شهرداری یاسوج ابراز داشت: موفقیت تیم شهرداری همه مردم را خوشحال می‌کند از این رو همه باید در موفقیت آن کوشش کنیم اگر به فکر مردم هستیم.

شهردار یاسوج اظهار کرد: در حال حاضر همه بار مالی تیم بر دوش شهرداری یاسوج است و هیچ نهادی حتی یک ریال به ما کمک نکرده است.

وی به تعامل مسئولان با این تیم اشاره کرد و گفت: تعامل با ما وجود دارد ولی همکاری بحثی جداگانه است و بدون همکاری تعامل در زبان هیچ دردی را دوا نمی‌کند.

نگین‌تاجی تصریح کرد: کار هموار کردن چمن و هزینه آن در استادیوم تختی یاسوج بر عهده خودمان بود و تیرک‌ها را نیز مطابق با استانداردها تعویض کردیم و از این جهت به هیچ نهادی مدیون نیستیم.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری یاسوج عنوان کرد: اکنون به وضوح مشاهده می‌کنیم که برخی با این تیم همدلی ندارند که این از موفقیت‌ها در عرصه فوتبال می‌کاهد.

نگین‌تاجی افزود: مگر چند نفر می‌توانند در کنار تیم باشند که همه می‌خواهند در این تیم مسئولیت داشته باشند و آیا امکانات مالی اجازه می‌دهد چنین کاری را انجام دهیم.

وی گفت: تعداد معدودی می‌توانند در کادر فنی و در کنار تیم قرار گیرند و از این جهت نباید برخی دوستان به دلیل این محدودیت در مقابل تیم قرار گیرند چرا که شهرداری یاسوج متعلق به همه مردم است و باید از موفقیت آن خوشحال شویم.

شهردار یاسوج برخی از سنگ‌اندازی‌ها را کاملا قابل مشاهده دانست و گفت: از دوستان خود انتظار داریم کمک کرده و برخی موضوعات را که می‌توان در سایه تعامل برطرف کرد به تیم منتقل نکنند و در ایجاد آرامش روحی و روانی در تیم یاری‌گر ما باشند.

نگین‌تاجی به بازی‌های بهتر این تیم در خارج خانه اشاره کرد و گفت: باید بررسی شود که چرا تیم ما در بازی‌های خارج از خانه بهتر نتیجه می‌گیرد و دلیل آن چیست.

وی مشکل کنونی تیم فوتبال شهرداری یاسوج را گل نزدن عنوان کرد و گفت: در هر بازی دو تا سه موقعیت را از دو قدمی دروازه به بیرون می‌زنند که بیانگر نداشتن تمام‌کننده در این تیم است.

نگین‌تاجی بضاعت مالی تیم شهرداری یاسوج را در همین حد دانست و گفت: با همه نداری‌ها و دست تنگی 30 درصد قرارداد بازیکنان را پرداخت کرده‌ایم که در میان تیم‌های حاضر از این حیث پیشرو بوده‌ایم.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول