اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های مازندران خبر داد

تهران میزبان دستاوردهای شهرداری‌های کشور/ حضور 56 شهرداری مازندران در نمایشگاه شهری

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های مازندران از عرضه دستاوردهای شهرداری‌های مازندران در نمایشگاه مدیریت شهری تهران خبر داد و گفت: سومین نمایشگاه دستاوردهای شهرداری‌های کشور 20 تا 23 آبان در تهران برگزار می‌شود

تهران میزبان دستاوردهای شهرداری‌های کشور/ حضور 56 شهرداری مازندران در نمایشگاه شهری

سید علی حجازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری با اعلام اینکه سومین نمایشگاه جامع مدیریت شهری و دستاوردهای شهرداری‌های سراسر کشور، 20 تا 23 آبان در تهران برگزار می‌شود، بیان داشت: شهرداری‌های مازندران برای ارائه عملکرد خود در عرصه خدمت شهری در این نمایشگاه حضور خواهند یافت.

وی برپایی نمایشگاه فوق را فرصتی برای تبادل تجربه و افکار مدیران شهری با شهرداران سایر نقاط کشور برای بهبود کیفیت خدمات رسانی در حوزه شهری دانست و گفت: شهرداری‌های 56 شهر استان می‌توانند با شرکت در این رویداد مهم در ارتقای سطح کمی و کیفی خدمت‌رسانی بهینه شهروندی در تبادل اطلاعات با سایر مدیران شهری کشور مشارکت داشته باشند.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های مازندران، مکان برپایی این نمایشگاه را مصلای بزرگ امام خمینی تهران اعلام کرد و گفت: شهرداران استان می‌توانند در جریان این نمایشگاه، ظرفیت‌های موجود در سایر شهرداری‌های کشور را ارزیابی کنند.

حجازی با اشاره به اینکه برپایی این نمایشگاه یقینا بر تجارب و دیدگاه‌های مناسب مدیریتی شهرداران اثرگذار خواهد بود، گفت: با توجه به اینکه سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور بر اساس شاخص‌هایی که برای شهرداری تعریف می‌کند نسبت به ارزیابی آنها در مدت برگزاری نمایشگاه اقدام می‌کند، این برنامه فرصت مناسبی است تا شهرداری‌ها خود را به استانداردهایی که برای آنها تعریف شده است نزدیک کنند.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های مازندران متذکر شد: شهرداری‌هایی که تمایل به شرکت در سومین نمایشگاه جامع مدیریت شهری و دستاوردهای شهرداری‌های سراسر کشور دارند می‌توانند درخواست خود را به موسسه بازیافت و مدیریت مواد زائد جامد استان اعلام دارند تا هماهنگی‌های بعدی از آن طریق صورت گیرد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول