اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار برازجان خبر داد

آمادگی کامل ستاد بحران شهرداری برازجان

خبرگزاری فارس: شهردار برازجان از آمادگی کامل ستاد بحران شهرداری برازجان برای مقابله با حوادث احتمالی ناشی از طوفان و بارندگی در فصل زمستان خبر داد.

آمادگی کامل ستاد بحران شهرداری برازجان

به گزارش خبرگزاری فارس از برازجان کریم حسین‌آبادی بعد از ظهر امروز در نشست با مدیران شهرداری برازجان اظهار داشت: برازجان از حیث جمعیتی بزرگترین شهر دشتستان است و مدیران حوزه شهری باید با توجه به گستردگی حوزه جمعیتی و نیاز برنامه‌های خود را تدوین کنند.

شهردار برازجان خاطر نشان کرد: شهرداری برازجان در سال‌های اخیر با برنامه‌ریزی مدون و دقیق مسئولان به موقعیت ممتاز و مطلوبی در زمینه ارائه خدمات به مردم رسیده است.

حسین‌آبادی بیان داشت: جلب رضایت مردم یکی از اساسی‌ترین و مهم‌ترین اهدافی است که شهرداری در قالب برنامه‌های خود برای دستیابی به آن تلاش می‌کند و موفقیت شهرداری را در این عرصه شاهد بوده‌ایم.

وی اضافه کرد: دستیابی به توسعه پایدار از مسائل مهمی است که در حوزه عمرانی مورد توجه مدیران شهرداری برازجان بوده و همواره کوشیده‌ایم با توجه به نیازهای مناطق مختلف بر اساس اولویت‌های شهرداری برای توسعه عمرانی برازجان تلاش کنیم.

این مسئول اذعان داشت: آمادگی برای مقابله با حوادث طبیعی و جلوگیری از وقوع خسارات به تاسیسات و زیرساخت‌های شهری از مسائلی است که شهرداری برازجان به‌صورت جدی در دستور کار خود قرار داده است.

شهردار برازجان عنوان کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته ستاد بحران شهرداری برازجان آمادگی کامل برای مقابله با هرگونه خسارت و حوادث احتمالی ناشی از طوفان و بارندگی در سطح شهر برازجان را دارد.

حسین‌آبادی ابراز داشت: در طوفان دو شب گذشته برازجان خوشبختانه خسارت خاصی در حوزه تاسیسات و زیرساخت‌های شهری برازجان وارد نشده ولی تعداد زیادی از درختان دچار شکستگی و قطع شده‌اند و پرسنل خدماتی شهرداری برازجان در حال جمع‌آوری آن هستند.

وی با بیان اینکه پس از وقوع طوفان در برازجان ستاد بحران شهرداری برازجان فورا وارد عمل شد افزود: نیروهای آتش‌نشانی، خدمات شهری و فضای سبز در امادگی کامل مشغول انجام وظایف خود پس از طوفان دو شب گذشته هستند.

شهردار برازجان بیان داشت: هماهنگی کامل شهرداری با فرمانداری و ادارات برق، آب و مخابرات از رویکردهای مهم شهرداری برازجان در راستای ارائه خدمات مطلو‌ب‌تر در زمینه فعالیت‌های خدماتی و نظارتی پس از وقوع طوفان بوده است.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول