اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست باشگاه داتیس خرم‌‏آباد:

رفع مشکلات مالی لازمه صعود به لیگ یک است

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم فوتبال داتیس خرم‏آباد گفت: با پتانسیلی که تیم دارد، نتایج خوبی گرفته‏ایم و ظرفیت صعود به لیگ یک وجود دارد و دور از دسترس نیست، اما برای رسیدن به این مهم باید مشکلات مالی رفع شود.

رفع مشکلات مالی لازمه صعود به لیگ یک است

احمد عبدی‏پور امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد در مورد وضعیت تیم فوتبال داتیس خرم‌آباد گفت: با بردی که دیروز مقابل استقلال ساری کسب کردیم، وضعیت تیم خوب است و هم اکنون با دو امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم در رده ششم جدول قرار داریم.

وی تاکید کرد: با پتانسیلی که تیم دارد، نتایج خوبی گرفته‏ایم و ظرفیت صعود به لیگ یک وجود دارد و دور از دسترس نیست، اما برای رسیدن به این مهم باید مشکلات مالی رفع شود که متاسفانه این مشکل مهم‌ترین حریف ماست.

عبدی‏پور با اظهار گلایه از عبدی مدیرعامل تیم عنوان کرد: وی می‏دانسته که تیم‏داری هزینه دارد و با علم به این هزینه‏ها چند سال تیم‏داری کرده و انتظار داریم حالا که در فصل جاری هم این کار را ادامه می‏دهد، مساعدت کند و حتی اگر مشکل مالی دارد، حضور فیزیکی‏اش تاثیرگذار است و باید در کنار تیم باشد.

عضو هیئت مدیره باشگاه داتیس با بیان اینکه شهرداری‏‎ خرم‏آباد و کارخانجات استان باید به ورزش کمک ‏کنند، تصریح کرد: چرا بیشتر شهرداری‏های مراکز سایر استان‎ها می‏توانند تیم‏داری کنند، اما شهرداری خرم‏آباد در این کار عاجز است.

عبدی پور یادآور شد: کارخانجات استان‏های دیگر به راحتی در ورزش هزینه می‏کنند، اما در اینجا خبری از این کارها نیست.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در یک ماه گذشته که سایت‏ها و وبلاگ‏های ورزشی استان را جستجو کرده‏ام، بیش از 90 درصد مطالب آن‏ها به آمدن یا نیامدن هدایتی به گهر و مصاحبه‏های آقایان آیت الله‏زاده، عابدینی، پورمند، بازیکنان گهر و... اختصاص داشت، اما از چهار تیم‏ لرستانی در لیگ‏های 2 و 3 تک و توک مطلب یا خبر وجود دارد، آیا این شایسته تیم‏های دارتاک، پرسپولیس، داتیس خرم‏آباد و اتحاد الشتر است که بیش از 100 نفر را تحت پوشش قرار داده‏اند؟

عبدی‏پور با ابراز نارضایتی از صدا و سیما مرکز استان که دیدارهای خانگی این تیم‏ را به ‏صورت زنده پخش نمی‏کند، یادآور شد: دیدارهای تیم پرسپولیس گناوه که شهری کوچک در استان بوشهر است، پخش زنده می‏شود، اما در دیدارهای ما حتی خبری که اخبار استان می‏گوید، کلیپ چند سال گذشته پخش می‏شود.

سرپرست داتیس خرم‏آباد متذکر شد: از اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان، شرکت پارسیلون، دانشگاه آزاد خرم‏آباد و سایر دستگاه‏ها انتظار داریم، امکانات ورزشی را رایگان در اختیار نمایندگان فوتبال استان در لیگ‏های کشوری قرار دهند.

وی با بیان اینکه با توجه به شرایط کسی نمی‏تواند از نتایج ما انتقاد کند، به حضور کم‏رنگ تماشاگران در دیدارهای خانگی این تیم اشاره کرد و گفت: در دیدار با پرسپولیس گناوه پنج هزار تماشاگر این تیم را تشویق می‏کردند و در دقیقه 75 همه با هم یک ‏صدا می‏گفتند وای به حالت داور اگر گناوه ببازد که پنج دقیقه بعد، داور برای آنها به ناحق پنالتی گرفت.

سرپرست داتیس خرم‌آباد با بیان اینکه از انجمن لرستانی‏های مقیم تهران و سایر خیرین استان انتظار کمک داریم، تاکید کرد: با وجود مشکلات مالی اگر قرار است تیم‏های خرم‏آبادی در هفته‏های بعدی از مسابقات لیگ انصراف دهند بهتر است، همین حالا این کار انجام شود و باید مدیران عامل این تیم‏ها و آقای بهاروند رئیس هیئت فوتبال استان در جلسه‏ای این موضوع را مورد بررسی قرار دهند.

عبدی‏پور در ادامه از بازیکنان و کادرفنی داتیس که بدون دریافت پولی تاکنون با جان و دل زحمت کشید‏ه‏اند، تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/ب۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول