اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف بررسی مشکلات روستاهای بخش مرکزی

همایش شوراها در آبیک برگزار شد

خبرگزاری فارس: همایش شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی شهرستان آبیک با هدف بررسی مشکلات روستاهای این بخش در آبیک برگزار شد.

همایش شوراها در آبیک برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، در این همایش که جمعی از اعضا و رؤسای شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی شهرستان آبیک حضور داشتند، مرتضی طاهرخانی بخشدار بخش مرکزی آبیک اظهار کرد: با حضور در همه روستاهای بخش مرکزی و در نشست با شوراها و دهیاران روستاها و با حضور در روستاهای فاقد شورا و دهیار مشکلات مردم احصا شده است تا با مساعدت مسئولان شهرستانی و استانی بتوانیم در راستای رفع مشکلات موجود گام‌های مؤثری برداریم.

وی بهسازی و جدول‌گذاری معابر روستاها به ویژه مسیرهای تردد مردم به مدارس، مساجد و درمانگاه‌ها را از اولویت‌های کاری بخشداری در روستاها ذکر کرد و افزود: در حال حاضر با بیش از 5 میلیارد ریال اعتبار کار بهسازی و انجام پروژه‌های عمرانی در روستاهای بخش مرکزی شهرستان آبیک در حال اجرا است.

این مسئول ادامه داد: امسال در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان آبیک اعتبار خوبی برای بخش مرکزی اختصاص داده شد که نسبت به سال گذشته 40 درصد افزایش داشته است.

بخشدار بخش مرکزی آبیک در خصوص وجود پزشک در درمانگاه روستای چناسک تصریح کرد: مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین قول مساعد داده‌اند که با جذب نخستین پزشک در استان قزوین، یک پزشک برای درمانگاه این روستا جذب خواهد شد که مطالبه ما حضور شبانه‌روزی پزشک برای ارائه خدمت به مردم این روستا است تا مردم روستاهای اطراف این روستا را که به پنج هزار نفر می‌رسد، زیر پوشش قرار دهد.

طاهرخانی ادامه داد: با توجه به تحریم‌های موجود در کشور شوراها و دهیاران موظف هستند مردم را به ایستادگی و مقاومت در برابر وضعیت اقتصادی فعلی کشور تشویق کنند تا مشکلات یکی پس از دیگری سپری شود.

وی افزود: دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها باید با شناسایی مشکلات مردم روستاها و در صورت نیاز ارجاع آنها به مدیران شهرستانی و استانی در راستای رفع مشکلات گام‌های مؤثری بردارند.

در این همایش از 70 نفر از شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی شهرستان آبیک با اهدای لوح و هدایایی تجلیل شد.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول