اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

شورای شهر اردبیل بر مسائل شهر اشراف کامل دارد

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: اعضای دور سوم شورای شهر اردبیل به مسایل و مشکلات شهر اشرافیت کامل دارند.

شورای شهر اردبیل بر مسائل شهر اشراف کامل دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد ظهر امروز در نشست با شهردار و شورای شهر اردبیل اظهار داشت: با تلاش و کوشش تمام مسئولان  500 میلیارد ریال اعتبار مصوب برای شهرداری‌ها از سوی ریاست جمهوری ابلاغ شده که این امر موجبات خوشحالی همشهریان را سبب شد.

استاندار اردبیل با بیان اینکه اشرافیت  شورای شهر به مسایل و مشکلات  شهر کاملاً واضح  و آشکار می‌باشد افزود: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، بایستی این اقدامات را به نحو احسن  اطلاع‌رسانی کرد، لذا فعالیت‌ها و اقدامات ستودنی شهردار و شورای شهر دوره سوم باید به دقت و ظرافت خاصی از طریق راهکارهای مختلف به مردم اطلاع‌رسانی شود.

نیکزاد خاطرنشان کرد: شهر اردبیل فقط متعلق به اهالی این شهر نیست بلکه به همه ایرانیان تعلق دارد و بایستی با تلاش مستمر، آن را شایسته ایرانیان ساخت و این کار، به دلیل وجود ظرفیت‌ها و توانمندی‌های مختلف در منطقه شدنی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه سخنگوی شورای شهر اردبیل از پیگیری استاندار اردبیل برای تحقق 50 میلیارد تومان اعتبار مصوب برای شهرداری‌های استان  قدردانی کرد.

حجت‌الاسلام محمدرضا سرداری افزود: این دوره از شورای شهر تلاش کرده  به فعالیت‌های خود صبغه فرهنگی ببخشد و علاوه برآن  تلاش نمودیم با کمک به احیای بافت‌های فرسوده و کاستن از فاصله بین مناطق مختلف مرکز و حاشیه شهر، این دو قطب را به هم نزدیک کنیم.وی اعلام کرد: با تدبیر مدیریت واحد شهر که در برنامه پنجم نیز به آن اشاره شده است اردبیل را به یک شهر مدرن تبدیل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این نشست شهردار اردبیل نیز ابراز داشت: 72 طرح ویژه  با هزینه 55 میلیارد تومان در شش ماه اول امسال به بهره‌برداری رسید.

صدیف بدری افزود: از استاندار اردبیل به دلیل ایجاد زمینه احداث و راه‌اندازی کارخانه آسفالت با ظرفیت  200 هزار تن و کارخانه شن شکن و ماسه شویی که نهضت آسفالت را سبب شده قدردانی می‌کنیم.

انتهای پیام/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول