اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز:

شورا تکلیف لایحه برنامه 5 ساله سوم شهرداری را روشن کند

خبرگزاری فارس: سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز با انتقاد از تأخیر و طولانی شدن روند بررسی لایحه برنامه 5 ساله سوم شهرداری تبریز در شورای اسلامی شهر خواستار تعیین تکلیف این لایحه از سوی شورا شد.

شورا تکلیف لایحه برنامه 5 ساله سوم شهرداری را روشن کند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز؛ رسول درسخوان در جلسه علنی امروز صبح شورای اسلامی شهر با تأکید بر لزوم تسریع این نهاد مردمی و اعضای آن در بررسی، اعلام نظر و تصویب نهایی لایحه برنامه پنج ساله سوم شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: شهرداری تبریز با تدوین و تقدیم لایحه برنامه 5 ساله سوم به شورا، به وظیفه قانونی خود در زمان مقرر عمل کرده و حالا نوبت شورای اسلامی شهر است که با تعیین تکلیف این لایحه و اعلام نظر در خصوص کلیات و جزئیات آن، زمینه را برای ترسیم افق‌های اداره با برنامه شهر در 5 سال آینده فراهم نماید.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با اعلام اینکه لایحه برنامه 5 ساله سوم شهرداری به فاصله‌ای اندک از زمان تقدیم، از سوی کمیسیون عمران شهری شورا به تصویب رسیده خاطرنشان کرد: کمیسیون عمران شهری شورا پس از تصویب این لایحه، برنامه مذکور را جهت طرح و اعلام نظر نهایی به هیئت رئیسه ارجاع داده و شورای اسلامی شهر باید نسبت به اعلام نظر قطعی در این خصوص اقدام نماید.

درسخوان در ادامه با انتقاد از طولانی شدن روند بررسی و اعلام نظر شورا در خصوص لایحه برنامه 5 ساله سوم شهرداری، بر لزوم تدوین و اجرای برنامه‌ای دراز مدت برای اداره بهتر شهر تأکید و تصریح کرد: لایحه برنامه پنج ساله شهرداری تبریز موسوم به تبریز 95 در سال 90 از سوی شهرداری تقدیم شورای اسلامی شهر شده و با توجه به قرار گرفتن در سال پایانی شورای سوم و با وجود تصویب آن در کمیسیون عمران شهری، لازم است تا نسبت به تعیین تکلیف نهایی این برنامه اقدام عاجل صورت گیرد.

وی با اعلام اینکه شورای اسلامی شهر باید نظر صریح و روشن خود در خصوص این برنامه را اعلام نماید ابراز امیدواری کرد با تصویب به‌موقع و سریع لایحه برنامه تبریز 95، زمینه برای اداره اصولی شهر، مبتنی بر برنامه‌ای مدون، همچون 5 سال گذشته فراهم شود.

انتهای پیام/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول