اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

3 آبانماه امسال صورت می‌گیرد

رقابت 34 هزار دانش‌آموز اصفهانی در انتخابات شورای دانش‌آموزی

خبرگزاری فارس: مسئول فعالیت‌های دانش‌آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: سوم آبانماه امسال 34هزار نفر از دانش‌آموزان استان در انتخابات شورای دانش‌آموزی به رقابت سالم با یکدیگر می‌پردازند.

رقابت 34 هزار دانش‌آموز اصفهانی در انتخابات شورای دانش‌آموزی

محمدعلی فتاحی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه سوم آبانماه امسال انتخابات شورای دانش‌‌آموزی همزمان با سراسر کشور در مدارس استان اصفهان برگزار می‌شود، اظهار کرد: در استان اصفهان 520 هزار نفر از دانش‌آموزان پایه‌های چهارم ابتدایی تا پایان دوره متوسطه در انتخابات شورای دانش‌آموزی شرکت می‌کنند.

وی اضافه کرد: در سال تحصیلی جدید انتخابات شورای دانش‌آموزی در 5 هزار و 200 واحد آموزشی موجود در سطح استان برگزار می‌شود.

مسئول فعالیت‌های دانش‌آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه دانش‌آموزان با شرکت در این انتخابات در تصمیم‌گیری‌‌ها و فعالیت‌های جاری مدارس حضور پیدا می‌کنند، تصریح کرد: سوم آبانماه امسال 34هزار نفر از دانش‌آموزان استان در انتخابات شورای دانش‌آموزی به رقابت سالم با یکدیگر می‌پردازند.

وی با تاکید بر اینکه انتخابات شورای دانش‌آموزی فرصتی مناسب برای مشارکت عملی دانش‌آموزان در توسعه و تقویت فعالیت‌های آموزشی، تربیتی، فرهنگی و هنری است، ادامه داد: دانش‌آموزان با بر عهده‌گرفتن فعالیت‌های شورای دانش‌آموزی خود را برای اداره ایران اسلامی و پذیرش مسئولیت‌های بزرگ اجتماعی آماده می‌کنند.

فتاحی تاکید کرد: ستاد‌های انتخاباتی شورا‌های دانش‌آموزی فعالیت خود را از 15 مهرماه امسال در  مدارس برای برگزاری این انتخابات و رقابت سالم دانش‌آموزان در مدارس آغاز کرده‌اند.

وی افزود: در این دوره از انتخابات شورای دانش‌آموزی بیش از 20 هزار نفر از دانش‌آموزان، امور اجرایی مراکز و واحد‌های آموزشی برگزار‌کننده این انتخابات را به عهده دارند.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول