اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده یگان رزم سپاه چهارمحال و بختیاری:

تیپ 44 قمر بنی‌هاشم(ع) تامین‌کننده امنیت شمال غرب کشور است

خبرگزاری فارس: فرمانده یگان رزم سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: حضور تیپ 44 قمر بنی‌هاشم(ع) در شمال ‌غرب کشور تامین‌کننده امنیت این منطقه است.

تیپ 44 قمر بنی‌هاشم(ع) تامین‌کننده امنیت شمال غرب کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی‌محمد اکبری ظهر امروز در جمع مسئولان نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه این استان با اشاره به حضور تیپ 44 قمر بنی‌هاشم(ع) در منطقه عملیاتی شمال غرب کشور، اظهار داشت: فرزندان غیور استان در مدت یک‌سال گذشته ضمن تامین امنیت لازم در این منطقه در امر سازندگی نیز گام‌های موثری را برداشتند.

وی افزود: با حضور این یگان در منطقه، گروه‌های منحرف از جمله پژاک به مرزهای کشورهای مجاور عقب‌نشینی کرده و در لاک دفاعی فرو رفته است.

اکبری با بیان اینکه رزمندگان تیپ قمر بنی‎هاشم(ع) از ولایی‌ترین نیروهای کشور هستند، تصریح کرد: این رزمندگان همواره به دنبال پیاده کردن اوامر ولی‌امر مسلمین، فرمانده معظم کل قوا هستند و از هیچ‌گونه تهدید دشمن و عوامل دست‌نشانده آن در زمینه‌های مختلف هراسی ندارند.

فرمانده یگان رزم سپاه چهارمحال و بختیاری به رضایت‌مندی مردم محلی از حضور رزمندگان این تیپ در منطقه شمال ‌غرب کشور اشاره کرد و گفت: با تعاملی که رزمندگان این استان با مردم روستاهای کردنشین منطقه دارند، توانسته‌اند تاکنون خدمات بسیاری را به مردم این منطقه ارائه دهند.

اکبری افزود: ارائه خدمات بهداشتی، امنیتی و عمرانی از جمله احداث راه، مدرسه، تعمیر و بازسازی خانه‌های عالم و مساجد و ارائه خدمات پزشکی به صورت رایگان از مهم‌ترین این خدمات است.

وی همچنین برخی از فعالیت‌های رزمندگان تیپ 44 قمر بنی‌هاشم(ع) در مقابله با گروهک منحرف پژاک را تشریح کرد.

اکبری در ادامه با تسلیت فرا رسیدن ایام شهادت امام محمد باقر(ع) به تشریح نقش این امام همام در حفظ جامعه و توسعه رحمت الهی در میان توده‌های مردم پرداخت.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول