اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نهاوند:

سپاه پاسداران از آزمون‌های سخت سربلند بیرون آمده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه نهاوند گفت: سپاه پاسداران امتحان خود را در دوران‌ حیات انقلاب اسلامی به خوبی پس داده و سربلند بیرون آمده است.

سپاه پاسداران از آزمون‌های سخت سربلند بیرون آمده است

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی بعد از ظهر امروز در گردهمایی پاسداران و خانواده‌های آنها در محل تپه ابوذر و در جوار پنج شهید گمنام شهرستان نهاوند اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران، انقلاب ارزش‌هاست و باید در این نظام خدمت راستین را سرلوحه کار خود قرار داد.

وی با اشاره به ریزش‌ها و رویش‌ها در دوران 33 ساله حیات انقلاب اسلامی گفت: مطمئناً هر کسی که مسیر حرکت خود را حول محور ولایت تنظیم کند رویش داشته و در تنومند شدن درخت انقلاب نقش بسزایی دارد.

امام جمعه نهاوند ادامه داد: آنان که حرکت خود را برخلاف موج حرکت مردم و ولایت تنظیم کنند دچار ریزش خواهند شد پس باید همواره هوشیار بود.

وی به نقش سازنده بسیج در بحران‌ها و چالش‌ها و دوران‌های حساس انقلاب اشاره کرد و گفت: این نهاد مقدس از آن جایی که زاییده فکر و اندیشه امام خمینی(ره) بود همواره موجب استحکام و سربلندی نظام اسلامی شده است.

مغیثی به نقش اثرگذار خانواده پاسداران به ویژه همسران آنها اشاره کرد و ابراز داشت: اگر پاسداران به خوبی توانستند در دوران هشت سال دفاع مقدس جانانه از انقلاب و نظام اسلامی دفاع کنند مرهون و مدیون نقش مؤثر همسران آنهاست.

وی از شرایط کنونی ایران اسلامی سخن راند و گفت: داشتن اتحاد و همدلی اساسی‌ترین نکته برای عبور از مشکلات پیش روست پس باید نسبت به این مهم توجه شود.

امام جمعه نهاوند وظیفه حفظ ثبات و آرامش در کشور را وظیفه همگان دانست و ابراز کرد: در این زمینه وظیفه نخبگان و افراد تأثیرگذار بیشتر و خطیرتر است.

در پایان از همسران پاسداران با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

انتهای پیام/ع20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول