اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اداری لنده:

جهان استکباری از ابهت سپاه پاسداران سخت بیمناک است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اداری لنده با بیان دشمنی استکبار با نهاد انقلابی سپاه گفت: جهان استکباری از ابهت سپاه پاسداران سخت بیمناک است.

جهان استکباری از ابهت سپاه پاسداران سخت بیمناک است

 به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، حمیدرضا جمالی عصر سه‌شنبه در مراسم تودیع و معارفه فرماندهان سپاه لنده اظهار داشت: سپاه یک نهادهای انقلابی و مردمی است که جهان استکباری از ابهت آن بیمناک است.

وی افزود: صلابت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی در سه دهه گذشته مدیون از خود گذشتگی و تلاش شبانه‌روزی سبزپوشان سپاه و دیگر نیروهای مسلح است.

رئیس شورای اداری لنده گفت: دفاع مقدس حاصل تلاش و برنامه‌ریزی نیروهای مخلص و متعهد در سپاه و همراهی نیروهای نظامی و مردمی بوده که برگ زرینی را در تاریخ ایران اسلامی رقم زده است.

جمالی در ادامه تصریح کرد: سپاه بازوان قدرتمند نظام و رهبری در جهت اعتلای ارز‌ش‌های انقلاب و اسلام بوده که کشور بدون آن معنا و مفهوم خود را از دست می‌دهد.

وی در ادامه با اشاره به توطئه‌های دشمنان نظام برای ضربه زدن به انقلاب گفت: جنگ نرم دشمن و شبیخون فرهنگی آن علیه ارزش‌های انقلاب و اسلام بوده که سپاه در خط مقدم مبارزه با آن قرار داشته و کشور را از هر آسیبی مصون می‌دارد.

این مسئول با بیان اینکه ایران سازندگی خود را از سپاه دارد، افزود: سپاه نیروی محرک و پیش‌برنده سازندگی و دفاع و ساخت و ساز نظامی در کشور بوده و جهان استکباری از هیبت و عظمت سپاه در عرصه‌های مختلف هراسناک است.

وی افزود: وظیفه اصلی سپاه امروزه مقابله با تهدیدات و توطئه‌های دشمنان تا پای جان است.

جمالی ضمن تقدیر از خدمات سرهنگ سید خداداد پاکزادمقدم در زمان تصدی مسئولیت فرماندهی سپاه لنده گفت: روحیه مردم‌داری و ولایت‌مداری فرمانده اسبق سپاه عامل اصلی رضایت‌مندی مردم از وی بوده و همین برای یک مسئول ولایت‌مدار کافی است.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول