اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر آموزش و پرورش:

توسعه پیش‌دبستانی از سیاست‌های وزارت آموزش و پرورش است

خبرگزاری فارس: معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به نقش عمده مراکز پیش‌دبستانی در تربیت کودکان گفت: توسعه مراکز پیش‌دبستانی از سیاست‌های وزارت آموزش و پرورش است.

توسعه پیش‌دبستانی از سیاست‌های وزارت آموزش و پرورش است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران محمد قربان در همایش توجیهی آموزشی معاونان ابتدایی مناطق آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران که در پاکدشت برگزار شد، اظهار داشت: باید فضای مازاد مدارس دولتی به پیش‌دبستانی اختصاص یابد. 

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در ادامه در ارتباط با مراکز پیش‌دبستانی گفت: باید محتوای پیش‌دبستانی به تایید سازمان پژوهش وزارت آموزش و پرورش برسد.

وی در ادامه تصریح کرد: سیاست‌گذاری و نظارت بر عهده معاونت ابتدایی وزارتخانه است و اجرای برنامه‌ها وظیفه بخش خصوصی می‌باشد.

قربان در پایان ضمن تاکید بر اهمیت دوره پیش‌دبستانی خاطرنشان کرد: باید تمامی مجوزهای دوره پیش‌دبستانی توسط آموزش و پرورش صادر شود، چرا که در همه نقاط دنیا بحث آموزش سنین شش تا 18 سال بر عهده آموزش و پرورش گذاشته شده است.

انتهای پیام/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول