اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول فرهنگی ستاد بزرگداشت غدیر مازندران خبر داد

ترجمه و انتشار خطبه غدیر به 6 زبان دنیا

خبرگزاری فارس: مسئول فرهنگی ستاد بزرگداشت غدیر مازندران از ترجمه خطبه غدیر به شش زبان دنیا خبر داد و گفت: خطبه غدیر به زبان‌های فارسی، انگلیسی، عربی، آلمانی، فرانسوی و اسپانیایی ترجمه و در مرکز اطلاع‌رسانی بشارت بارگزاری شد.

ترجمه و انتشار خطبه غدیر به 6 زبان دنیا

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، حسین اعتصامی ظهر امروز در نخستین جلسه ستاد بین‌المللی غدیر مازندران که در دفتر نماینده ولی فقیه در مرکز استان برگزار شد با اشاره به مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمن در اسلام‌زدایی اظهار داشت: خوش‌بینانه‌ترین حالت، چیزی حدود 5 هزار سایت در جمهوری اسلامی ایران مشغول فعالیت‌های مذهبی است.

این مسئول به فعالیت 40 هزار سایت متعلق به وهابیون در فضای مجازی اشاره کرد و ادامه داد: در یکی از سایت‌ها که متعلق به شاهزاده سعودی است 28 هزار کتاب الکترونیکی ضدشیعی بارگذاری شده است.

مسئول فرهنگی ستاد بزرگداشت غدیر مازندران ادامه داد: شاهد بیش از 10 هزار شبهه در فضای مجازی هستیم که اذهان جوانان را نشانه رفته است.

وی با بیان اینکه بر اساس توافق با بنیاد غدیر بخش ویژه امامت و ولایت را در سایت بشارت ایجاد کرده‌ایم، بیان داشت: پاسخ به شبهات با استناد به سایت‌های معتبری مانند بنیاد غدیر و یا حوزه علمیه قم، لینک به سایت‌های معتبر در فرهنگ غدیر، جمع‌بندی و انتشار فرمایشات رهبری درباره غدیر و متن و برگزیده کتاب الغدیر علامه امینی به صورت قابل نصب در تلفن‌های همراه کار شده است.

اعتصامی از ترجمه و انتشار خطبه غدیر به شش زبان دنیا در مرکز اطلاع‌رسانی دینی بشارت خبر داد و گفت: خطبه غدیر به زبان‌های فارسی، انگلیسی، عربی، آلمانی، فرانسوی و اسپانیای درج شده است که در دومین روز بعد از بارگزاری 15 هزار بازدیدکننده، این متن را دانلود کردند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول