اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان:

غدیر سند اعتبار تشیع است

خبرگزاری فارس: فرماندار کنگان گفت: غدیر سند اعتبار تشیع است و باید از تمام توان و ظرفیت موجود برای تبیین و معرفی غدیر برای تمام آحاد جامعه به‌ خصوص نسل جوان جامعه استفاده کنیم.

غدیر سند اعتبار تشیع است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر کنگان تیمور یزدان‌شناس شامگاه یکشنبه در نشست هماهنگی ستاد غدیر شهرستان کنگان اظهار داشت: غدیر از مهم‌ترین اعیاد و مناسبت‌های اسلامی است و باید تمام توان خود را برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی و مذهبی به مناسبت دهه ولایت و عید سعید غدیر در شهرستان کنگان به‌ کار گیریم.

فرماندار کنگان خاطر نشان کرد: دستیابی به حقیقت اسلام و رسیدن به عمق معارف اسلامی لازمه رسیدن به قرب الهی است و مدیران فرهنگی در اجرای وظایف خود باید این مهم را به‌ طور جدی مورد توجه قرار دهند.

یزدان‌شناس بیان کرد: امروز پرچم اسلام به معنای واقعی کلمه در این کشور برافراشته شده و نظام جمهوری اسلامی به‌عنوان پیاده‌کننده احکام و ارزش‌های دینی به دنبال تحقق اهداف الهی در جهان است.

وی اضافه کرد: جهت‌گیری این نظام یک جهت‌گیری سالم و بر حق است و بر همین اساس از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون مورد هجمه‌های مختلف دشمن قرار گرفته است.

این مسئول اذعان کرد: استکبار جهانی تمام هم و غم خود را در سرنگونی نظام جمهوری اسلامی قرار داده و تاکنون با ترفندهای مختلف خود در صدد نابودی این نظام برآمده است.

فرماندار کنگان عنوان کرد: بر همین اساس باید به خود به دلیل داشتن چنین نظامی افتخار کنیم و اراده خود را قوی‌تر کرده و با مجاهدت و مقاومت در برابر توطئه‌های دشمن ایستادگی کنیم.

یزدان‌شناس بصیرت‌افزایی را از مهم‌ترین رسالت‌های بنیاد غدیر برشمرد و گفت: باید با برگزاری گفتمان‌ها، همایش‌ها و برپایی جلسات پرسش و پاسخ بصیرت مردم به ویژه نسل جوان را نسبت به مسائل دینی و معرفتی از جمله موضوع غدیر ارتقا دهیم.

وی با بیان اینکه غدیر سند اعتبار تشیع است بیان کرد: غدیر نماد حقانیت نظام جمهوری اسلامی است و شیعه با غدیر هویت پیدا می‌کند.

فرماندار کنگان با اشاره به فضای همدلی تشیع و تسنن در این شهرستان تصریح کرد: بزرگداشت و نکوداشت واقعه غدیر مصداق تعظیم شعائر الله و وظیفه‌ای دینی است.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول