اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری شیراز:

حمل هر کیلو زباله 40 تومان هزینه دارد

خبرگزاری فارس: معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری شیراز گفت: به ازای هر متر مربع نظافت شهر شیراز روزانه 12 ریال و حمل هر کیلو زباله بیش از 400 ریال هزینه می‌شود.

حمل هر کیلو زباله 40 تومان هزینه دارد

رمضان امینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: حدود 46 میلیارد تومان در بخش جمع‌آوری، حمل و دفن پسماندهای شهر شیراز و همچنین نظافت شهر شیراز هزینه می‌شود.

وی اضافه کرد: زمان‌های جمع‌آوری و حمل پسماند در روزهای فرد یا زوج صورت می‌گیرد و همکاران ما در سازمان مدیریت پسماند در این زمینه اطلاع‌رسانی لازم را انجام داده‌اند.

معاون اجرایی شهرداری شیراز ادامه داد: سال گذشته نزدیک به یک میلیارد تومان برای نورپردازی شیراز در مکان‌هایی مانند پل باغ صفا و بلوار جمهوری هزینه شد و در طرح جامع نورپردازی شهر شیراز نیز این موارد تکمیل می‌شود.

امینی تصریح کرد: در بخش فضای سبز نیز وضع به همین منوال بوده و در بحث آسفالت سال گذشته 19 میلیارد ریال و امسال 39 میلیارد ریال در شیراز هزینه شده است.

وی خاطرنشان کرد: پروژه سنگ‌فرش حافظیه هنوز به اتمام نرسیده و قرار است که در آن پیاده‌راهی امن برای عبور و مرور مردم احداث شود.

امینی تصریح کرد: در حال حاضر بندکشی این پروژه انجام نشده و قرار است این پروژه با کمک اعتباری میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس انجام شود.

به گفته وی، به طور موقت از این معبر استفاده می‌شود و در آینده عبور و مرور خودرو از چهار ‌راه ادبیات به حافظیه ممنوع شده و مسیرهای جایگزین برای خودروها در نظر گرفته می‌شود.

امینی ادامه داد: در این پروژه مبلمان اعم از سطل زباله، نورپردازی، نیمکت و ... متناسب با محیط پیرامونی تعبیه شده و محیطی امن برای عبور بی‌خطر شهروندان و گردشگران ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول