اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهرداری منطقه 20 خبر داد

احداث خانه دوچرخه در جنوب تهران

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اجتماعی شهردار منطقه 20 با اشاره به فعالیت‌هایی که در راستای ایجاد سلامت و نشاط برای شهروندان صورت می‌گیرد از احداث خانه دوچرخه جنوب تهران خبر داد.

احداث خانه دوچرخه در جنوب تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، در راستای تجهیز محلات شهرداری منطقه 20 به سامانه‌های دوچرخه نسبت به احداث خانه دوچرخه در محله عباس‌آباد منطقه 20 اقدام شد.

حبیب‌الله غفوری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران در این ارتباط اظهار داشت: به همت اداره فنی و ترافیک ناحیه و با هماهنگی معاونت حمل و نقل منطقه 20، با نصب یک دستگاه کانکس دوچرخه‌سواری، محله عباس‌آباد خیابان شهید احمد خمینی این محله به سامانه دوچرخه‌ رایگان تجهیز شد.

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه 20 با اشاره به اینکه این اقدام در راستای ترغیب شهروندان به وسایل حمل و نقل عمومی و جلوگیری از افزایش ترافیک انجام شده است، خاطرنشان کرد: این سامانه با ظرفیت 30 دستگاه دوچرخه احداث شده است.

غفوری در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر 15 نقطه کلیدی این منطقه از جمله مترو شهرری، مترو جوانمرد قصاب، میدان نماز، بوستان جانبازان ری، بوستان دانش، خیابان فدائیان اسلام، سه‌راه ورامین و فروشگاه شهروند به سامانه‌های دوچرخه‌سواری مجهز شده است که شهروندان می‌توانند به صورت رایگان برای سفرهای درون‌شهری خود از این امکانات بهره ببرند.

انتهای پیام/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول