اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از طریق مرکز کنترل ترافیک شهرداری قزوین صورت گرفت

صدور و ارسال بیش از 55 هزار برگ جریمه به درب منازل رانندگان

خبرگزاری فارس: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: در دو ماه گذشته افزون بر 55 هزار برگ جریمه از طریق مرکز کنترل ترافیک شهرداری قزوین به درب منازل رانندگان ارسال شد.

صدور و ارسال بیش از 55 هزار برگ جریمه به درب منازل رانندگان

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین، سیدمهدی یدی‌همدانی اظهار کرد: در دو ماه گذشته افزون بر 55 هزار برگ جریمه از طریق مرکز کنترل ترافیک شهرداری قزوین به درب منازل رانندگان ارسال شد که این برگ‎ها مربوط به سرعت غیرمجاز در معابر سطح شهر قزوین که توسط دوربین‌های ثبت تخلف سرعت ثبت شده است.

وی هدف از اجرای این طرح را افزایش ایمنی محورها و معابر اصلی این شهر دانست و افزود: اجرای این طرح موجب افزایش سطح آگاهی رانندگان از تخلفات صورت گرفته و کاهش سرعت در معابر می‌شود که این مسأله افزایش ایمنی معابر را به دنبال خواهد داشت.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین بیان کرد: با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی، برگ‌های جریمه حداکثر تا 72 ساعت پس از تخلف به درب منازل متخلفان ارسال می‌شود.

یدی‌همدانی با اشاره به تخلفات ثبت شده توسط دوربین‌های نظارت تصویری تصریح کرد: تخلفات خودروهای عمومی و شخصی توسط این دوربین‌ها ثبت می‌شود که بیشترین تخلف، توقف در مسیرهای غیرمجاز است.

این مسئول با اشاره به طرح حذف سرعت‌کاه از محورهای اصلی شهر قزوین ادامه داد: این طرح با نصب دوربین‌های ثبت تخلف سرعت در این معابر اجرایی می‌شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین انتظام‌بخشی به عبور و مرور خودروها در معابر اصلی این شهر را از مزایای نصب دوربین‌های ثبت تخلف سرعت دانست و گفت: بلوار آیت‌الله خامنه‌ای، جمهوری اسلامی، شهید لشگری، دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) از جمله محورهایی هستند که این طرح در آنها اجرایی شده است.

انتهای پیام/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول