اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ارشاد اسلامی شهرستان زنجان:

وظیفه متولیان فرهنگ و هنر پاسداشت هنرمندان پیشکسوت است

خبرگزاری فارس: رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان گفت: پاسداشت شأن و منزلت والای نویسندگان و هنرمندان پیشکسوت یکی از وظایف اصلی متولیان فرهنگ و هنر است.

وظیفه متولیان فرهنگ و هنر پاسداشت هنرمندان پیشکسوت است

یحیی امیری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور آشنایی با پیشکسوتان حوزه‌های مختلف هنری برنامه‌های مطلوبی را در سطح شهرستان برگزار می‌کند.

وی با بیان اینکه آشنایی با مشکلات هنرمندان پیشکسوت از برنامه‌های شهرستان است، خاطرنشان کرد: این برنامه در طول سال با سرکشی به این افراد اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به دیدار با پیشکسوتان شعر زنجان خاطرنشان کرد: با حضور مسئولان شهرستانی از اساتیدی از جمله سیدپرویز جمالی، حاج غلامرضا عینی‌فرد، محمدکاظم مکملی دیدار صورت گرفته است.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان یادآور شد: مسئولان شهرستان از موسی انصاری و اعضای هیئت مدیره انجمن ادبی فریاد از جمله الیاس نظری، منصور کلامی‌فرد، اسرافیل محمدی و سیدناصر ولایی دیدار کردند.

وی از دیدار سپهری مدیر فرهنگسرای امام خمینی (ه) زنجان با استاد سیدمسعود احمدی خبر داد و افزود: وی صاحب مجموعه ترجمه نوین فارسی و «منظومه حیدر بابایه سلام، سهندیه استاد شهریار، شعر شهریارا و مکتوب بولوت قره‌چورلو» است.

انتهای پیام/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول