اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه هنری استان اردبیل:

هنرمندان زندگی اسلامی ایرانی‌ها را به جهانیان نشان دهند

خبرگزاری فارس: رئیس حوزه هنری استان اردبیل گفت: هنرمندان باید با بهره‌گیری از الگوهای شایسته زندگی اسلامی ایرانیان را به جهانیان معرفی کنند.

هنرمندان زندگی اسلامی ایرانی‌ها را به جهانیان نشان دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از حوزه هنری استان اردبیل، ساسان ناطق در برنامه فرهنگی گرامیداشت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) در اردبیل اظهار داشت: زندگی در سایه اخلاق نیکو و با تاسی از الگوهایی چون حضرت رسول(ص) و فاطمه زهرا(س) زیبا و با معنا خواهد بود و این زیبایی باید در جامعه اسلامی بیش از پیش نمود یابد.

وی با بیان سیره پیامبر اکرم در برخورد با همسران و الگوبرداری از رفتار و شیوه پیامبر اسلام برای همه مسلمانان، از زنان قرآنی به عنوان زنان اسوه و الگوی مناسب برای زنان ایرانی نام برد.

این مسئول در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: منش و کردار نیک مادران ایرانی که منبعث از رفتار و کردار حضرت فاطمه (س) است باید مورد توجه اهل قلم، فیلمسازان و تاریخ‌نویسان قرار گیرد.

ناطق افزود: باید راه را برای نسل جوان هموار کرده و آنها را با سیره پیامبر گرامی اسلام آشنا کرد زیرا رفتار و منش حضرت زهرا (س) و امیرمومنان علی (ع) در زندگی سرمشق و سرمنشا خوبی برای همگان است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، همچنین به مناسبت روز ازدواج و خانواده هنرمندان واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان اردبیل اقدام به طراحی پوستر با موضوع ازدواج و خانواده کردند.

حسین آزاد مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان اردبیل در این خصوص اظهار داشت: کارگاهی با موضوع ازدواج و خانواده در محل حوزه هنری استان برگزار و هنرمندان واحد هنرهای تجسمی پوسترهایی با موضوع ازدواج و خانواده طراحی کردند.

پوسترهای طراحی شده در این کارگاه در جشنواره هنر جوان نیز شرکت داده خواهند شد.

انتهای پیام/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول