اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قالب نمایشگاه خوشنویسی «محمد رسول الله»

هنرمندان باغملکی اهانت به پیامبر اعظم (ص) را محکوم کردند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باغملک از برگزاری نمایشگاه خوشنویسی در اعتراض به فیلم موهن آمریکایی صهیونیستی در این شهرستان خبر داد.

هنرمندان باغملکی اهانت به پیامبر اعظم (ص) را محکوم کردند

جبار رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در باغملک اظهار داشت: به دنبال ساخت فیلم موهن و اهانت‌آمیز نسبت به پیامبر رحمت و مهربانی حضرت محمد مصطفی (ص) هنرمندان باغملکی در قالب نمایشگاه خط اعتراض خود را به این فیلم ابراز کردند.

وی افزود: این نمایشگاه خوشنویسی با عنوان «محمد رسول‌الله (ص)» از سوی انجمن خوشنویسان باغملک و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان بر پا شد.

این مقام مسئول در ادامه به بیان اهداف برپایی این نمایشگاه خوشنویسی پرداخت و گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه، مقابله با جنگ نرم دشمنان اسلام و محکوم کردن نقشه شیطانی عوامل سازنده فیلم آمریکایی صهیونیستی بوده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان باغملک در ادامه افزود: در این نمایشگاه آثار خطاطی پنج هنرمند به نام‌های داریوش فرهادی رئیس انجمن خوشنویسان، مسعود صیفی زنگنه، نصرت‌الله روهنده، رضوان فرهادی و خانم برون به معرض دید عموم مردم قرار گرفت.

رضایی به استقبال بی‌نظیر هنرمندان و مردم باغملک از نمایشگاه خوشنویسی محمد رسول الله (ص) اشاره کرد و گفت: هنرمندان ما بیش از 50 تابلو مزین به اسماء جلاله، نام‌های پیامبر اعظم (ص) و ائمه اطهار (ع) و همچنین احادیثی از آن بزرگواران کتابت کردند.

وی اضافه کرد: این نمایشگاه تا روز سه شنبه 25 مهرماه سالروز شهادت دهمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت امام جواد (ع) و تشییع دو شهید گمنام شهرستان باغملک در تالار فردوسی واقع در خیابان شهید بهشتی روبروی بانک صادرات برپاست.

رضایی گفت: علاقه‌مندان به بازدید از نمایشگاه خوشنویسی محمد رسول‌الله (ص) می‌توانند همه روز صبح‌ها از ساعت هشت تا 12 و بعد ازظهرها از ساعت 16 تا 19 به تالار فردوسی مراجعه نمایند.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول