اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تئاتر کودک و نوجوان ـ 296

واین: هنرمندان تئاتر ایران با استعداد هستند

خبرگزاری فارس: رئیس خانه تئاتر فرانکفورت گفت: هنرمندان تئاتر ایران دارای استعدادهای خوبی هستند که باید مورد حمایت واقع شوند.

واین: هنرمندان تئاتر ایران با استعداد هستند

گوردن واین در حاشیه برگزاری نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان، آثار ارسالی به نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان را دارای استاندارد بالایی دانست و اظهار داشت: هنرمندان ایرانی دارای استعدادهای خوبی در زمینه تئاتر هستند.

وی گفت: برگزاری جشنواره علاوه بر اینکه زمینه تبادل اطلاعات را فراهم می‌کند می‌تواند عاملی برای آشنایی با فرهنگ ملیت‌های گوناگون باشد.

رئیس خانه تئاتر فرانکفورت از استقبال مردم برای دیدن تئاتر اظهار خرسندی کرد و افزود: حضور چشمگیر مردم در سالن‌های نمایش موجب نشاط من و همراهانم می‌شد.

وی در پایان سخنانش یکی از ابعاد ارتقای کارهای نمایشی و تئاتر حرفه‌ای را اجرای مداوم و تمرین در گروه‌های تئاتر دانست و افزود: اجرای همیشگی نمایش برای مردم علاوه بر اینکه فضای شادی را برای جامعه رقم می‌زند در تقویت جایگاه تئاتر مثمرثمر است.

انتهای پیام/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول