اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار فارس:

حضور رییس جمهور در آرامگاه حافظ قوت قلب هنرمندان است

خبرگزاری فارس: استاندار فارس گفت: حضور رئیس جمهور در آرامگاه حافظ قوت قلبی برای هنرمندان است.

حضور رییس جمهور در آرامگاه حافظ قوت قلب هنرمندان است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حسین صادق‌عابدین جمعه‌شب در مراسم یادروز حافظ شیرازی که با حضور رئیس جمهور در حال برگزاری است، اظهار داشت: امسال رنگ و بوی سالروز بزرگداشت حافظ با سال‌های گذشته تفاوت چشم‌گیری دارد و این مراسم برخلاف دوره‌‌های گذشته به مدت یک هفته برگزار شد.

استاندار فارس، حضور رئیس جمهور در مراسم پایانی سالروز بزرگداشت حافظ را مایه برکت و همراه با معنویت بسیار عنوان کرد و افزود: حضور مردم در مراسم فرهنگی و ادبی سالروز حافظ در سال جاری که متفاوت با 16 دوره گذشته است و همچنین حضور رئیس جمهور بی‌گمان در بی‌همتایی این مراسم که فراملی است، تاثیرگزار است.

وی با اشاره به پنجمین حضور رئیس جمهور طی یک‌سال و سه ماه گذشته در شیراز ابراز داشت: اینکه آقای احمدی‌نژاد طی یک‌سال و سه ماه پنج بار به یک شهر می‌آید و سه مورد آن فقط به دلیل حضور در مراسم ادبی و فرهنگی است نشان از نگاه فرهنگی رئیس جمهور است.

نماینده عالی دولت در استان فارس اضافه کرد: آقای احمدی‌نژاد در سفر قبلی به استان فارس در مراسم یادروز سعدی شرکت کرد که این حضور با خیر و برکات بسیاری همراه بود.

وی تصریح کرد: با دستور رئیس جمهور و پیگیری معاون وی (رئیس سازمان میراث فرهنگی) ساختمان مجاور آرامگاه سعدی مراحل عمرانی خود را با سرعت سپری می‌کند و امیدوار هستم سال آینده با حضور رئیس جمهور به بهره‌برداری برسد.

صادق‌عابدین حضور انجمن‌های ادبی را در برگزاری برنامه‌های بزرگداشت حافظ و تعامل دستگاه‌های مختلف را عامل مهمی برای یک نواخت نشدن برنامه‌های این ایام دانست و ادامه داد: اصل و اساس انقلاب اسلامی فرهنگ است و حضور آقای احمدی‌نژاد برای چند دوره متوالی در این مراسم برگرفته از نگاه جهان شمول فرهنگی وی است.

وی با بیان اینکه مراسم بزرگداشت حافظ یک مراسم جهان شمول است گفت: حضور رئیس دولت در مراسم بزرگداشت حافظ قوت قلبی برای اصحاب فرهنگ است زیرا این مراسم فراتر از یک مراسم استانی و ملی برگزار می‌شود.

استاندار فارس در پایان ضمن تقدیر مجدد از حضور رئیس جمهور در مراسم بزرگداشت حافظ بیان کرد: حضور آقای احمدی‌نژاد در شیراز همواره با خیر و برکت همراه بوده است و حضور ایشان همیشه بسیاری از مشکلات استان را حل کرده که امیدواریم این حضور نیز همراه با توفیق بیشتر باشد.

به گزارش فارس، مراسم بزرگداشت حافظ با حضور رئیس جمهور در شیراز در حال برگزاری است.

انتهای پیام/زا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول