اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست انجمن سینمای اهواز خبر داد

راهیابی 2 اثر از هنرمندان اهوازی به جشنواره فیلم رشد

خبرگزاری فارس: سرپرست انجمن سینمای جوانان دفتر اهواز از راهیابی دو اثر تولید شده با حمایت این انجمن به چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم رشد خبر داد.

راهیابی 2 اثر از هنرمندان اهوازی به جشنواره فیلم رشد

سید امین سپهریان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: فیلم کوتاه «سلام مادر» از امین طرفی جلالی به تهیه کنندگی انجمن سینمای جوانان دفتر اهواز در دو بخش مسابقه ملی و بخش داستانی کوتاه بین الملل راه یافته است.

وی افزود: همچنین فیلم «بازبازک» اثری از هوشنگ چهارتنگی به تهیه کنندگی انجمن سینمای جوانان اهواز در بخش ملی جشنواره فیلم رشد جزو 13 اثر پذیرفته شده است.

سپهریان تصریح کرد: این دو اثر از میان  یک هزار و 145 اثر ارسال شده توسط فیلمسازان ایرانی و خارجی وارد بخش مسابقه شده است.

سرپرست انجمن سینمای جوانان دفتر اهواز اظهار امیدواری کرد: جوانان فیلمساز خوزستانی در جشنواره بین الملی فیلم رشد که از 8 تا 15 آبانماه سال‌جاری در تهران برگزار می‌شود، موفق به کسب عناوین افتخار آفرین شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس، فیلم سلام مادر یک اثر کوتاه 4 دقیقه‌ای است که در دفتر اهواز انجمن سینمای جوانان ایران به نویسندگی و کارگردانی  امین طرفی جلالی تهیه شده است.

تهیه‌کننده این فیلم محمد سعیدی، مدیر تولید اشکان شمی پور، صدابردار مجتبی عسکری، مدیر فیلمبرداری مسعود رضایی، دستیار تصویر برداری ایمان همتی و بازیـگران آن بدر السـادات برنجانی، محمد محمدی و امین طرفی هستند.

همچنین فیلم مستند «بازبازک» به نویسندگی و کارگردانی هنرمند فهیم ایذه‌ای، هوشنگ چهارتنگی در سال 1384 ساخته شده است. این فیلم روایت زندگی مادری دلسوز و فداکار با سه فرزند معلول است که برای گذران زندگی، شب و روز در تلاش و تکاپو است و کهولت سن، بیماری و رنج و مشقت فراوان نتوانسته مانع از ابراز عشق و محبت و ایفای نقش و مسئولیت مادرانه گردد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول