اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت آمل خبر داد

بهره‌مندی 58 هزار خانوار آملی از طرح پزشک خانوار

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت و درمان آمل از بهره‌مندی 57 هزار و 960 خانوار شهری از طرح پزشک خانوار شهری در آمل خبر داد.

بهره‌مندی 58 هزار خانوار آملی از طرح پزشک خانوار

حمزه قاسمی پیش از ظهر امروز در حاشیه ستاد هماهنگی اجرای طرح پزشک خانواده شهری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل با بیان اینکه از کل جمعیت 61 هزار خانوار شهری آمل بیش از 95 آن برای اجرای این طرح ساماندهی شده، گفت: 57 هزار و 960 خانوار شهری برای اجرای طرح خانوار شهری سرشماری شده‌اند.

این مسئول با بیان اینکه از امروز خانوارهای ثبت‌نام شده می‌توانند از این طرح بهره‌مند شوند، اظهار داشت: در سطح یک این طرح، داروخانه‌ها و پاراکلینیک‌ها به مراجعان خدمات ارائه می‌دهند.

قاسمی با اعلام اینکه هر فردی که پزشک خود را انتخاب کرده باشد می‌تواند از خدمات دارو و پزشک این طرح بهره‌مند شوند، یادآور شد: این طرح در کنار سایر خدمات بهداشتی و پزشکی به افراد ارائه می‌شود و منافاتی را با سایر بیمه‌ها و خدمات ندارد.

وی با اشاره به اینکه این طرح بیشتر برای کسانی که فاقد هر گونه‌ای بیمه‌ای هستند کاربرد خواهد داشت، افزود: این افراد برای بهره‌مندی باید باید ویزیت پایه را در پزشک خود انجام داده و وارد سامانده سلامت ایرانیان شده باشند.

رئیس شبکه بهداشت آمل با تاکید بر اینکه باید حمایت‌های مالی از این طرح مستمر باشد، عنوان کرد: پشتوانه مالی سبب ارائه خدمات مستمر به مراجعین می‌شود.

این مسئول با بیان این طرح در سطح دو نیز به مراجعان ارائه می‌شود، متذکر شد: در سطح دو در بیمارستان تا 90 درصد هزینه سرپایی و 95 درصد بستری را دولت پرداخت می‌کند.

قاسمی با اعلام اینکه 52 پزشک خانوار شهری برای اجرای این طرح در آمل انتخاب شده‌اند، اذعان داشت: 20 مرکز بهداشتی و درمانی به عنوان مرکز سلامت شهری در اجرای طرح پزشک خانوار در نظر گرفته شده‌اند.

انتهای‌ پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول