اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال مس نوین:

رنگ و بویی از فرهنگ در ورزشگاه‌ها دیده نمی‌شود

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال مس نوین با انتقاد از جو و فضاهای حاکم در ورزشگاه تیم میزبان گفت: دیگر رنگ و بویی از فرهنگ در ورزشگاه‌های ما دیده نمی‌شود و مسئولان نیز برای حل این مشکلات تدبیری اتخاذ نکرده‌اند.

رنگ و بویی از فرهنگ در ورزشگاه‌ها دیده نمی‌شود

حمید حسین‌خانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به پیروزی چهار بر صفر روز گذشته تیمش در برابر تیم ایثار جیرفت اظهار داشت: بازی خوبی بود، باید خداوند را سپاسگزار باشم که این پیروزی روحیه بازیکنان تیم را برای ادامه مسابقات دوچندان کرد.

وی افزود: باید از بازیکنانم تشکر کنم، آنها تفکرات و برنامه‌هایم را به خوبی در زمین مسابقه اجرا کردند و در هر حال این پیروزی‌ها می‌تواند نویدبخش روزهای بهتری نیز برای تیم نوین باشد.

حسین‌خانی با انتقاد از جو و فضاهای حاکم در ورزشگاه تیم میزبان گفت: از همان ابتدای بازی فحاشی و ناسزاهای زیادی را شنیدیم، البته این مسئله در فوتبال طبیعی شده و دیگر رنگ و بویی از فرهنگ در ورزشگاه‌های ما دیده نمی‌شود و مسئولان نیز برای حل این مشکلات تدبیری اتخاذ نکرده‌اند.

وی با اشاره به بازی خشن تیم حریف گفت: در بازی روز گذشته دو بازیکن تیم ما به نام‌های محسن نخعی و میلاد جهانشاهی به بدترین شکل ممکن آسیب دیدند و همین مسئله موجب شد تا به دو تعویض اجباری روی آوریم.

حسین‌خانی تصریح کرد: این سومین پیروزی تیم ما بود، مس نوین اکنون با سه پیروزی پیاپی و کسب 9 امتیاز چشم به روزهای آتی دارد تا با کسب یک نتیجه مطلوب از دیدار برابر تیم بیرجند همچنان روند صعودی خود را دنبال کند.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول