اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج سازندگی سپاه لنده عنوان کرد

بازسازی و زیباسازی 22 مدرسه در طرح هجرت دانش‌آموزی لنده

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج سازندگی سپاه لنده از بازسازی و زیباسازی 22 مدرسه در طرح هجرت دانش‌آموزی لنده خبر داد.

بازسازی و زیباسازی 22 مدرسه در طرح هجرت دانش‌آموزی لنده

سید عادل موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لنده با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون بسیج سازندگی اظهار داشت: جهادگران با حضور در مناطق مختلف سفیران کار و تلاش و خدمت و جهاد و مجاهدت هستند.

وی افزود: هدف بسیج سازندگی از راه‌اندازی طرح هجرت و اردوی‌های جهادی معنویت‌افزایی و انسان‌سازی مبتنی بر ارزش‌ها و باورهای دینی و غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه لنده با اشاره به اردوهای طرح هجرت دانش‌آموزی گفت: در طرح هجرت دانش‌آموزی در سه بخش لنده، دیشموک و چاروسا که با هماهنگی و همکاری آموزش و پرورش و اداره‌کل نوسازی مدارس برگزار شد تعداد 22 مدرسه مورد بازسازی و زیباسازی و مرمت قرار گرفته است.

موسوی تصریح کرد: طرح هجرت دانش‌آموزی با مرمت، بهسازی و زیباسازی فضاهای آموزشی در طول تابستان محیطی زیبا و سرشار از آراستگی را برای دانش‌آموزان در آغاز سال تحصیلی مهیا کرده است.

وی با بیان اینکه طرح هجرت از اول تیرماه شروع و تا پایان نیمه اول شهریور ادامه داشته است، گفت: در طرح هجرت علاوه بر فعالیت‌های عمرانی، سفیدکاری، رنگ‌آمیزی، لوله‌کشی سرویس‌های بهداشتی و چمن‌کاری نیز انجام شده است.

موسوی یادآور شد: برگزاری کلاس‌های اخلاقی، دینی، احکام، برپایی نماز جماعت همراه با کلاس‌های تقویتی دروس مختلف تحصیلی مدنظر قرار گرفته است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه لنده به اردوهای جهادی اشاره کرد و گفت: در اردوهای جهادی امسال چهار مسجد در روستاهای مالشیخ، ایدنک، مال‌ملا و شهرک فجر تعمیر و مرمت شده است.

وی در ادامه افزود: در اجرای اردوهای جهادی بسیجیان حلقه‌های طرح صالحین پایگاه‌های مقاومت حضور فعال و چشمگیری داشته‌اند.

موسوی یادآور شد: در طرح هجرت امسال یک‌هزار نفر روز و اردوهای جهادی حدود 800 نفر روز به فعالیت پرداختند.

وی اذعان کرد: بیش از 230 میلیون ریال در اردوهای جهادی و طرح هجرت هزینه شده که نتیجه آن تعمیر و مرمت و بازسازی و زیباسازی مدرسه و مساجد بوده است.

موسوی با اشاره به سایر فعالیت‌های بسیج سازندگی گفت: اجرای اردوهای یک‌روزه و کارگاه‌های مبارزه با مواد مخدر از جمله برنامه‌هایی بوده که بسیج سازندگی اجرا کرده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه لنده گفت: در سال 91 قریب به سه همایش بزرگ مبارزه با مواد مخدر با دعوت از اساتید دانشگاه‌ها و پزشکان مجرب برگزار شده که حدود 2 هزار و 985 نفر در آن حضور یافته‌اند.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول