اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‌زمان با هفته بسیج دانش‌آموزی صورت می‌گیرد

برگزاری 30 برنامه در پایگاه‌های بسیج مقاومت مدارس اصفهان

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج دانش آموزی اصفهان از برگزاری 30 برنامه ویژه در 2 هزار و 600 پایگاه مقاومت بسیج مدارس اصفهان هم‌زمان با هفته بسیج دانش آموزی خبر داد.

برگزاری 30 برنامه در پایگاه‌های بسیج مقاومت مدارس اصفهان

محمد ادیب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان به تشریح برنامه‌های هفته بسیج دانش آموزی پرداخت و اظهار کرد: امسال هفته بسیج دانش آموزی از هفت تا 13 آبانماه سالروز شهادت شهید فهمیده و نیز تسخیر لانه جاسوسی برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری چنین برنامه‌هایی را در هفته بسیج دانش آموزی تقویت روحیه استکبار ستیزی و آرمان‌خواهی دانش آموزان در حفظ و انسجام و معرفی شهدای دانش آموز به عنوان الگوی اسوه درحلقه شجره صالحان برشمرد.

مسئول بسیج دانش آموزی استان اصفهان تصریح کرد: شعار امسال بسیج دانش آموزی تبلور دانایی، ولایتمداری و حمایت از کار و سرمایه ایرانی است.

وی ادامه داد: آذین بندی مدارس، برگزاری یادواره شهیدان بهنام محمدی و ناهید فاطمی کرجوی، مسابقات قرآن و عترت، نشست تربیتی حلقه صالحان، صبحگاه مشترک در سطح مدارس و اعزام نمادین دانش آموزان دوم متوسطه به اردوی راهیان نور از اهم برنامه‌های این هفته است.

ادیب با بیان اینکه این برنامه‌ها در تمامی شهرستان‌ها نیز برگزار می‌شود، افزود: امسال 30 برنامه اصلی در هفته بسیج دانش آموزی برگزار می‌شود.

وی همچنین از برگزاری برنامه‌های این هفته در 2 هزار و 600 پایگاه بسیج مدارس اصفهان خبر داد و گفت: دانش آموزان از پایه سوم دبستان می‌توانند به عضویت واحد مقاومت بسیج امید، راهنمایی با عنوان پویندگان و دبیرستان با عنوان پیشگامان عضو شوند.

مسئول بسیج دانش آموزی استان اصفهان با بیان اینکه 400 هزار بسیجی دانش آموز داریم، ادامه داد: 70 درصد دانش آموزان اصفهان بسیجی هستند و در نظر داریم که این رقم را به 100درصد برسانیم.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول