اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با محوریت دانش‌آموزان و جنگ نرم

همایش بزرگ شجره طیبه صالحین در بویین زهرا برگزار شد

خبرگزاری فارس: همایش بزرگ دانش‌آموزی شجره طیبه صالحین با محوریت دانش‌آموزان و جنگ نرم با حضور رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قزوین در بویین زهرا برگزار شد.

همایش بزرگ شجره طیبه صالحین در بویین زهرا برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا، همایش دبیران حلقه‌های صالحین با محوریت مقابله با جنگ نرم عصر دوشنبه در سالن اجتماعات مجتمع آموزشی بهار آزادی شهرستان بویین زهرا برگزار شد.

محمدعلی ملک‌محمدی در این همایش با تشریح فعالیت‌ها و برنامه‌های سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قزوین در راستای اشاعه فرهنگ اسلامی در مدارس اظهار کرد: حفظ دستاوردها و معیار‌های اصیل انقلاب اسلامی از محوری‌ترین برنامه‌ها و رویکردهای بسیج در سراسر کشور است.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قزوین اضافه کرد: وظیفه امروز دانش‌آموزان کشور حرکت در مسیر تحقق کامل رسالت‌ها و اهداف اسلامی در جامعه است.

وی لزوم نگاه جامع مسئولان و متولیان به مقوله آموزش و پرورش را بسیار مهم دانست و خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان بسیجی مایه افتخار و عزت نظام اسلامی هستند.

ملک‌محمدی با اشاره به بهره‌گیری از ظرفیت‌های نوجوانان برای پیگیری امور فرهنگی و تربیتی در مدارس عنوان کرد: دستیابی به پیشرفت و ارتقای فرهنگی در مدارس نیازمند عزم جدی و همگانی است.

رضا ابراهیمی نیز در این همایش با ارائه گزارشی پیرامون فعالیت‌های انجام شده در واحد‌ها و مراکز بسیج دانش‌آموزی در مدارس و مجتمع‌های آموزشی این شهرستان اظهار کرد: اجرای برنامه‌های مذهبی، برگزاری مسابقات علمی و المپیادهای مختلف، برپایی اردوهای راهیان نور و برگزاری کلاس‌های آموزشی فرهنگی و هنری از جمله کارهای انجام شده در این راستاست.

مسئول بسیج دانش‌آموزی استان قزوین اضافه کرد: در سال تحصیلی جاری نیز فعالیت‌های متنوعی در عرصه‌های مختلف انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه نقش دانش‌آموزان در تعالی و نشاط جامعه اسلامی بسیار زیاد است، عنوان کرد: مربیان و مسئولان پرورشی باید نسبت به این مهم توجه و نگاه ویژه‌تری داشته باشند.

حضور دانش‌آموزان بسیجی و سرگروه‌های حلقه‌های شجره طیبه صالحین در این همایش پررنگ بود.

از مسئولان واحد‌های دانش‌آموزی با حضور رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قزوین در پایان این همایش قدردانی شد.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول