اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج دانش‌آموزی لالجین خبر داد

برگزاری نخستین یادواره شهدای دانش‌آموز بسیجی شهر لالجین

خبرگزاری فارس: فرمانده بسیج دانش‌آموزی شهر لالجین از برگزاری نخستین یادواره شهدای دانش‌آموز بسیجی شهر لالجین خبر داد.

برگزاری نخستین یادواره شهدای دانش‌آموز بسیجی شهر لالجین

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، مهدی شهبازی صبح امروز در جلسه برگزاری نخستین یادواره شهدای بسیجی دانش‌آموز که در سپاه ناحیه بهار برگزار شد، اظهار داشت: به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج دانش‌آموزی که از تاریخ هفتم تا 13 آبان ماه در سپاه نامگذاری شده است نخستین یادواره شهدای بسیجی دانش‌آموز با سخنرانی حجت‌الاسلام ذوالنور جانشین سابق نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران برگزار می‌شود.

وی با اشاره به فرا رسیدن هفته بسیج دانش‌آموزی افزود: یکی از برنامه‌های محوری که امسال بسیج دانش‌آموزی سپاه ناحیه بهار با همت و همکاری آموزش و پرورش منطقه لالجین برگزار می‌کند یادواره شهدای بسیجی دانش‌آموز است که در تاریخ دهم آبان ماه در مصلای نماز جمعه لالجین برگزار می‌شود.

فرمانده بسیج دانش‌آموزی لالجین بیان داشت: هدف از برگزاری یادواره شهدا تذکر و یادآوری ایثار و جانفشانی دانش‌آموزان و نوجوانان بسیجی برای دانش‌آموزان نسل سوم انقلاب است.

وی با بیان اینکه شهر لالجین 37 شهید دانش‌آموز بسیجی در هشت سال دفاع مقدس تقدیم انقلاب کرده است، خاطرنشان کرد: بر همه دانش‌آموزان بسیجی واجب است با الگو قرار دادن راه و منش بسیجیان دفاع مقدس و با افزودن بصیرت و آگاهی و تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری همانگونه که در وصیت‌نامه شهدا نیز بر آن تأکید شده در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا تلاش کنند.

شهبازی در پایان سخنانش با تأکید بر لزوم ادامه راه شهدا و عمل به وصایای آنها اظهار داشت: نسل جوان جامعه به منظور ادامه راه شهدا باید بیش از پیش با آرمان‌ها و اهداف انقلاب آشنا شوند که در این میان برگزاری یادواره شهدا می‌تواند نقش مثمر ثمری داشته باشد.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول