اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

راوی دفاع مقدس:

خروجی یادواره شهدا اطاعت و ولایت‌پذیری باشد

خبرگزاری فارس: راوی دفاع مقدس و یکی از فرماندهان گردان لشکر تحت فرماندهی شهید سرافراز اسلام مهدی باکری گفت: در برابر هجمه‌های سنگین استکبار خروجی یادواره شهدا باید اطاعت و ولایت‌پذیری در تمام شرایط باشد.

خروجی یادواره شهدا اطاعت و ولایت‌پذیری باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از قیروکارزین، رحیم نوعی‌اقدم صبح امروز در مراسم یادواره شهدای فرهنگی قیروکارزین اظهار داشت: تحمیل جنگی هشت ساله و ناجوانمردانه به دلیل خشم از ملتی بود که در رکاب امام و مقتدای خود علیه استکبار قیام کردند و از اعتقادات خود عقب ننشستند.

وی حکومت ایران را در قطب خاورمیانه مدلی از اسلام اصیل برای تمام آزادی‌خواهان دانست و افزود: این ملت مسلمان در برابر تمام کشتارها، سختی‌ها، محاصره‌ها و ناملایمات ایستادگی کرده و دست از اسلام‌خواهی، رهبر، عزت و استقلال خود بر نداشتند؛ این همان چیزی است که استکبار آن را بر نمی‌تابد.

این راوی دفاع مقدس با بیان اینکه ادبیات دفاع مقدس حماسی و عاشورایی بود، تصریح کرد: امروز امنیت و پیشرفت ما به برکت خون شهداست و در برابر هجمه‌های سنگین استکبار، خروجی یادواره شهدا باید اطاعت و ولایت‌پذیری در تمام شرایط باشد.

نوعی اقدم با اشاره به اینکه دشمن موضوع هسته‌ای را بهانه‌ای برای گرفتن تمام اعتقادات، استقلال و آزادی‌خواهی ملت ایران قرار داده است، گفت: امروز میدان و صحنه شکل گرفته و دشمنان صف‌آرایی کرده‌اند و نوبت ماست که دشمن را شناسی کرده و بدانیم در چه مسیری و با چه جریانی حرکت می‌کنیم و با مسائل کوچک مادی دست از اعتقاداتمان برنداریم.

وی مردم را دارای عشق به نظام، انقلاب و بسیجی دانست و اظهار داشت: تجربه نشان داده از ابتدای انقلاب تاکنون هر زمان از مواضع خود کوتاه آمده‌ایم، شکست خورده و هر گاه ایستادگی کرده‌ایم پیروز شده‌ایم و امروز که دشمن در برابر تمام پیشرفت‌های ما ایستاده، مقاومت در راه ولایت و بسیجی بودن مسئولان و تمام اقشار جامعه، راه سعادت و پیروزی ماست.

*شهید باکری نمونه یک انسان ولایت‌پذیر بود

فرمانده یکی از گردان‌های لشکر تحت فرماندهی شهید مهدی باکری در لا‌به‌لای خاطرات خود از صحنه‌های نبرد اظهار داشت: شهید باکری زمان شهادت برادرش در جواب «خداوند برادرت را رحمت کند» ‌خندید و ‌گفت «خداوند امام را سلامت کند» و این نشان از در رکاب رهبری بودن است.

نوعی اقدم شهدا را وسیله توسل و برآوردن حاجات دانست و ادامه داد: توکل محض بر خدا در تمام شرایط از خصوصیات بارز این شهید بزرگوار بود و زمانی که جنازه برادرش شهید حمید باکری در خط جا مانده بود آوردن آن جنازه را منوط به برگرداندن جنازه سایر شهدا دانست.

به گزارش فارس، این یادواره با روایتگری و ذکر خاطرات توسط این یادگار دفاع مقدس و تاکید وی بر ولایت‌مداری، مقاومت در برابر استکبار جهانی، حفظ ارزش‌های این دوران هشت ساله و عمل به پیام و وصیت شهیدان پایان یافت.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول