اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سپاه روح‌الله استان مرکزی:

فرزندان شهدا در زمینه‌های تربیتی الگوی سایر جوانان باشند

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ‌کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: فرزندان شهدا و ایثارگران باید در زمینه‌های پرورشی و تربیتی الگوی سایر جوانان باشند.

فرزندان شهدا در زمینه‌های تربیتی الگوی سایر جوانان باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سرهنگ پاسدار محسن گلشن‌زاده ظهر امروز در مراسم تجلیل از 35 نفر از دانشجویان برتر شاهد و ایثارگر دانشگاه پیام نور استان مرکزی اظهار داشت: دیروز شهدا و ایثارگران با حضور در جبهه‌های جنگ حق علیه باطل موجب عزت و سربلندی ایران عزیز شدند و امروز فرزندان این عزیزان در سنگر علم و دانش همچون ستاره‌های درخشانی خودنمایی می‌کنند.

وی تصریح کرد: جای بسی خوشحالی است که امروز می‌بینیم فرزندان شهدا همچون پدرانشان سنگر دفاع از ارزش‌‌های نظام و انقلاب را پر کرده و با ادامه راه پدرانشان موجب عزت‌آفرینی برای کشور شده‌اند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی با تاکید بر اینکه فرزندان شهدا و ایثارگران باید در حوزه علم و دانش تلاش مضاعفی داشته و به الگوی سایر دانشجویان تبدیل شوند گفت: فرزندان جامعه ایثارگری با توان علمی و حضور در سنگرهای علم و دانش تمام توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کرده و همچون پدرانشان از ارزش‌های اسلامی، آرمان‌های ملی و مرزهای علمی کشور پاسداری می‌کنند.

هادی غفاری رئیس دانشگاه پیام نور استان مرکزی نیز طی سخنانی از تحصیل 240 دانشجوی شاهد و ایثارگر در این دانشگاه خبر داد.

انتهای پیام/آ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول