اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری باغملک:

مزار شهدای گمنام قبله‌گاه مردم باغملک است

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری باغملک گفت: مدفن شهدای گمنام قبله‌گاه مردم باغملک است و باید در راستای شناخت جایگاه رفیع شخصیت شهدا در جامعه فعالیت فرهنگی کرد.

مزار شهدای گمنام قبله‌گاه مردم باغملک است

به گزارش خبرگزاری فارس از باغملک، سید جعفر طباطبایی عصر امروز در حاشیه زیارت مزار دو شهید گمنام به خاک سپرده شده در تپه‌های نورالشهدای محله درویشان باغملک اظهار داشت: مقدمات حضور این دو لاله پرپر از چندین سال پیش در این شهرستان فراهم شده بود.

وی افزود: از سال 1384 مسئولان مختلف به ویژه فرمانداران قبلی تلاش‌های زیادی انجام دادند که نتیجه آن زحمات در زمان ما تحقق پیدا کرد و ما بر خود می‌بالیم که میزبان شهدای گمنام هستیم.

رئیس شورای اداری باغملک اضافه کرد: کمتر از یک هفته به ما اطلاع داده شد که در روز شهادت حضرت جوادالائمه(ع) میزبان شهدای گمنام هستیم که تمام تلاشمان این بود که مراسمی در خورشان شهدا انجام دهیم.

وی با اشاره به برکات حضور شهدای گمنام در شهرها گفت: شاید این توفیق دیگر نصیب ما نشود از این سفره ای که در روز تشییع شهدای گمنام برای ما پهن شده است بتوانیم بهره‌مند شویم.

طباطبایی افزود: معنویت حضور شهدای گمنام در شهرستان باغملک تمام شدنی نیست و هر کس به اندازه وسع و توانش از این برکات و معنویات استفاده می‌کند.

سرپرست فرمانداری باغملک تپه نورالشهدا را یک کانون معنوی برای همه ارادتمندان به آرمان‌های شهدا عنوان کرد و گفت: افتخار بزرگی نصیب ما شده است که توانستیم میزبان شهدای گمنام باشیم که خداوند متعال را از این بابت شکر می‌گوییم.

وی به حضور حماسی مردم باغملک در تشییع دو شهید گمنام اشاره کرد و اظهار داشت: در روز 25 مهرماه عظمت و بزرگی شهدا و حیات جاویدان آن‌ها برای همگان آشکار شد زیرا با گذشت 30 سال از شهادت یک جوان 22 ساله و 25 سال از آسمانی شدن یک جوان 20 ساله، هزاران نفر از اقشار مختلف مردم در یک روز به یاد ماندنی و با احترام کامل آن‌ها را تشییع کردند و در بام شهر یعنی تپه های نورالشهدا به خاک سپردند.

این مقام مسئول ادامه داد: با گذشت حدود 3 دهه حضور شهدای عزیز حال و هوای مردم را عوض کرد و روح معنویت و ایثارگری و شهادت دوباره زنده شد.

سرپرست فرمانداری باغملک تاکید کرد: مردم با حضور خود این را ثابت کردند که شهدا گمنام نیستند زیرا راه و آرمان‌های آن‌ها زنده است و در این روز عشق و ارادت و پاکی از همه جای شهر موج می‌زد.

انتهای پیام/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول