اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش در مینودشت:

یادواره سرداران شهید و شهدای گمنام استان‎های شمالی کشور برگزار شد

خبرگزاری فارس: شانزدهمین یادواره سرداران شهید جبهه‌های کردستان و شهدای گمنام استان‎های شمالی کشور با حضور احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش به میزبانی شهرستان مینودشت برگزار شد.

یادواره سرداران شهید و شهدای گمنام استان‎های شمالی کشور برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان دبیر برگزاری این یادواره عصر امروز در گفت‎وگو با خبرنگاران استان گفت: استان مازندران و شهرستان بهشهر میزبان 15 دوره این یادواره بود و امسال با همکاری مسئولان لشکری و کشوری استان گلستان و همکاری مسئولان و مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور شهرستان مینودشت این یادواره در این شهرستان برگزار شد و همان‌طور که همه شاهد هستیم برنامه‎ای بسیار خوب و معنوی در حال برگزاری است.

سید جعفر اتقانی خاطر نشان کرد: برگزاری یادواره شهدا برای ما یک موهبت الهی محسوب می‎شود چرا که در یک محیط آرام و روحانی که ماحصل از خود گذشتگی و ایثار ایثارگران هشت سال دفاع مقدس است، فرهنگ ناب خوب بودن به معنای واقعی را مرور می‎کنیم و آن را به نسل‎های جوان‎تر انتقال می‎دهیم و انقلاب و نظام را بیمه می‎کنیم.

وی اضافه کرد: این مراسم روحانی با حضور مهمانان بسیار بزرگی برگزار شد و علاوه بر روحانیون تشیع و تسنن، مسئولان لشکری و کشوری از سطح کشور و استان، مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور استان متشکل از اقوام مختلف ما شاهد حضور پیش‌مرگان مسلمان کردی هستیم که در طول سال‎های جنگ همواره با رزمندگان بودند و خدمات ارزنده‎ای را انجام دادند و شایسته بهترین تقدیرها هستند.

انتهای پیام/آ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول