اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

14 تا 16 آذرماه

جشنواره اختراعات منطقه‌ای کوهرنگ در قم برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد جشنواره اختراعات منطقه‌ای کوهرنگ از برگزاری این جشنواره طی روزهای 14 تا 16 آذر ماه در قم خبر داد.

جشنواره اختراعات منطقه‌ای کوهرنگ در قم برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک مجید امینی‌خواه ظهر امروز در جمع خبرنگاران در اراک اظهار داشت: جشنواره اختراعات منطقه‌ای کوهرنگ در بخش‌های داوری، تجاری‌سازی، توانمندسازی، تسهیل کنندگان و نیازها برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: ثبت‌نام از علاقمندان به شرکت در این جشنواره از 15 مهر ماه آغاز و تا پنجم آبان ماه ادامه دارد که در این جشنواره مخترعانی از استان‌های مرکزی، اصفهان، قم، چهارمحال و بختیاری حضور دارند.

دبیر ستاد جشنواره اختراعات منطقه‌ای کوهرنگ با بیان اینکه تنها اختراعاتی که سال ثبت‌ آنها 1386 و بعد از آن باشد، مجاز به ثبت‌نام در این جشنواره هستند، گفت: اختراعاتی که مجوز حضور دریافت کنند در طول برگزاری جشنواره منطقه‌ای نوآوری و شکوفایی کوهرنگ اختراع آنها توسط داوران ملی مورد بررسی قرار می‌گیرد و در صورت کسب امتیازات لازم می‌توانند از تسهیلاتی چون تسهیلات بلاعوض تا سقف 50 میلیون ریال، حضور در بخش تجاری سازی جشنواره ملی نوآوری و شکوفایی فجر انقلاب و تسهیلات نظام وظیفه بهره‌مند شوند.

امینی‌خواه برگزاری مسابقه و کارگاه‌های آموزشی را از بخش‌های جنبی این همایش عنوان کرد و از مخترعین استان خواست اختراعات خود را به منظور شرکت در این جشنواره به دبیرخانه جشننواره ارسال کنند.

انتهای پیام/خ۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول