اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه منابع انسانی معاونت فناوری رئیس جمهور:

جشنواره منطقه‌ای اختراعات کویر در کرمان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون مدیریت و توسعه منابع انسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: جشنواره منطقه‌ای اختراعات کویر سال 91 در کرمان برگزار می‌شود.

جشنواره منطقه‌ای اختراعات کویر در کرمان برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، داوود طالبی ظهر امروز در آیین افتتاح بنیاد نخبگان استان کرمان اظهار داشت: تاکنون اقدامات لازم برای راه‌اندازی بنیاد نخبگان در 31 استان صورت گرفته و ساختمان آن در 30 استان تحویل داده شده است. 
وی با بیان اینکه بنیاد نخبگان در حال حاضر در 27 استان راه‌اندازی شده است، افزود: استان‌های لرستان، اردبیل، البرز، کرمان، بوشهر، همدان، خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان و آذربایجان غربی طی سال جاری به این مجموعه پیوسته‌اند.
طالبی با اعلام برگزاری جشنواره منطقه‌ای اختراعات کویر سال 91 به میزبانی کرمان، تصریح کرد: راه‌اندازی بنیاد ملی نخبگان از سال 83 براساس تأکید‌های رهبر معظم انقلاب در زمینه اهمیت و حمایت از نخبگان پیگیری شد.
وی ابراز داشت: اساسنامه بنیاد ملی نخبگان در خردادماه سال 84 تصویب و در دستور کار جدی دولت نهم قرار گرفت.
طالبی عنوان کرد: براساس چشم‌انداز 20 ساله نظام و قانون پنجم توسعه که یکی از اصول آنها فناوری و نخبگی است تا سال 88 در پنج استان بنیاد نخبگان راه‌اندازی شد.
وی بیان داشت: در دولت دهم با توجه به تأکیدهای رهبر معظم انقلاب در مورد جهاد علمی توجه ویژه‌ای به این مسئله شد و در سال 89 با همکاری استانداران، 12 استان بنیاد نخبگان را راه‌اندازی کردند.
انتهای پیام/صا30/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول