اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا 14 آذر ماه؛

مهلت ثبت‌نام در جشنواره اختراعات منطقه‌ای تمدید شد

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد نخبگان استان قم از تمدید مهلت ثبت‌نام در جشنواره اختراعات منطقه‌ای کوهرنگ تا 14 آذر ماه سال جاری خبر داد.

مهلت ثبت‌نام در جشنواره اختراعات منطقه‌ای تمدید شد
حسین اخوان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به جشنواره منطقه‌ای اختراعات کوهرنگ اظهار کرد: با توجه به سیاست‌های بنیاد ملی نخبگان در برگزاری جشنواره اختراعات به صورت منطقه‌ای و تفکیک استان‌های اصفهان، چهارمحال و بختیاری، قم و مرکزی به عنوان پنج منطقه کشور مشارکت می‌کنند.
وی خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ زمان‌بندی شده هر منطقه متولی برگزاری جشنواره منطقه‌ای اختراعات کوهرنگ شده است.
رئیس بنیاد نخبگان استان قم با اشاره به اهداف جشنواره منطقه‌ای کوهرنگ گفت: ایجاد شور و نشاط علمی در استان‌های منطقه‌ای، دریافت تسهیلات بنیاد ملی نخبگان، ترویج فرهنگ اختراع و ابتکار از جمله اهداف این جشنواره است.
وی به نحوه و شرایط ثبت‌نام در جشنواره منطقه‌ای کوهرنگ اشاره کرد و افزود: علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره منطقه‌ای کوهرنگ می‌توانند با مراجعه به پایگاه بنیاد نخبگان استان قم به نشانی www.qom.bmn.ir نسبت به تکمیل کاربرگ ثبت‌نام اقدام کنند.
اخوان همچنین از تمدید مهلت ثبت‌نام در جشنواره کوهرنگ تا 14 آذر ماه سال جاری خبر داد و افزود: جشنواره اختراعات منطقه‌ای کوهرنگ ویژه استان‌های قم، اصفهان، چهار‌محال و بختیاری و مرکزی بوده که از 23 تا 25 آذر ماه در اصفهان برگزار می‌شود.
وی با اشاره به داوری جشنواره منطقه‌ای کوهرنگ بیان کرد: مبنای داوری اولیه و نهایی اختراعات بر اساس کاربرگ ارزیابی و امتیازدهی به اختراع در سه سطح تازگی اختراع، قابلیت‌های کاربردی و صنعتی شدن و امکان‌پذیری برای بهره‌برداری از اختراع است.
رئیس بنیاد نخبگان استان قم خاطرنشان کرد: برگزیده شدن اختراع در نمایشگاه منطقه‌ای و دریافت تاییدیه علمی بنیاد ملی نخبگان منوط به کسب امتیاز لازم از سوی داوران است.
وی با بیان اینکه برگزیدگان جشنواره کوهرنگ به دو نوع امتیاز «الف و ب» تقسیم شده است، گفت: متقاضیان با کسب امتیاز «الف»، مجوز حضور در بخش‌ تجاری‌سازی جشنواره نوآوری و شکوفایی به دست آورده و مشمول استفاده از تسهیلات نظام وظیفه می‌شوند.
اخوان عنوان کرد: برگزیدگان امتیاز «ب» نیز مجوز حضور در بخش داوری جشنواره نوآوری و شکوفایی را کسب خواهند کرد.   
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول